9 Reacties

3 jaar geleden
Wij hebben die groene rolltop van Lässig gekocht maar nog niet in gebruik dus nog geen ervaring. Vergeleken met de andere luiertassen denk ik dat het enige potentiele nadeel is dat ie wat minder "georganiseerd" is (dit zeg ik dus zonder ervaring dus misschien valt het mee of misschien blijkt er later een ander nadeel te zijn). Het is vooral een groot vak, er is wel wat indeling maar niet zoveel vakjes e.d. als bij de andere tassen die ik gezien heb. Kan dus zijn dat het wat meer zoekwerk is. Aan de andere kant zit er een rits op die je helemaal naar de zijkant open kan maken dus je hoeft niet te graven. Maar wij vonden 'm lekker groot, fijn dat het een rugzak was, en ook bruikbaar voor andere gelegenheden, dus we hebben 'm gekocht.

3 jaar geleden
Ik was via internet gelijk verliefd op de rolltop, maar toen ik hem in huis kreeg begon ik te twijfelen.. is hij wel handig??
De afgelopen dagen heb ik diverse rugzakken van Lässig thuis laten komen om te vergelijken en ik heb toch voor de rolltop gekozen!
Hij is ruim, je kunt hem ook met het magneetje openen ipv alleen met het riempje, er zitten meerdere vakken (ook buitenkant) en de kleur is mooi (ik heb voor groen gekozen).
De praktijk zal inderdaad uitwijzen of het écht praktisch is, en anders hebben we er gewoon een rugzak bij voor dagjes weg 🤣

3 jaar geleden
Precies, dus je kunt je ook afvragen of je een echte luiertas nodig hebt of dat een tas die je al hebt ook prima hiervoor gebruikt kan worden. Daar hebben wij ons steeds goed mee gered. Zitten vaak ook genoeg vakken in en ook waterflesvakken voor de flesjes enz. Maar goed tis wel weer leuk een nieuwe tas natuurlijk ;)

3 jaar geleden
Ik heb een kapten & son rugzak gekocht. Ik vond de kleuren erg leuk en ook nog te gebruiken na de baby. Dan wil ik hem voor sporten en reizen gebruiken. Ik vond als die "speciale" luiertassen zo duur en vaak helemaal niet mooi. Ik ga dus een etui kopen en de spulletjes zo organiseren in de tas.

3 jaar geleden
Mijn vriend heeft deze en het is echt een chille luiertas. Superveel ruimte met verschillende vakjes en je kan het aan de wandelwagen klikken. Zat ook nog een verschoonmatje bij en een waszak. Deze gebruiken we ook altijd voor logeren omdat er lekker veel in past. Tas vullen en meegeven aan oma, alles past er in.
Ik heb zelf een teddy tas van de h&m (lijkt een beetje op studio noos maar kortere hengsels) voor als ik gewoon even naar de winkel ga ofzo met m'n zoontje, dan heb ik niet zoveel mee te nemen.

3 jaar geleden
Precies, dus je kunt je ook afvragen of je een echte luiertas nodig hebt of ...
Nee, ik denk niet dat het per se nodig is. Er zitten in sommige luiertassen wel bepaalde thermosvakken en zo die handig zouden kunnen zijn in specifieke situaties, maar nodig lijkt het me niet. Maar ten eerste vond ik het inderdaad leuk om een nieuwe tas te kopen 😁 en ten tweede gebruik ik m'n andere tas veel voor werk en vond ik het handig om niet iedere keer de werkspullen en babyspullen te hoeven wisselen. We hadden inderdaad ook een gewone tas kunnen kopen dan, maar ik vond deze van Lässig mooi en bruikbaar genoeg als gewone tas dus wij hebben het min of meer omgekeerd gedaan (niet een gewone tas als luiertas maar een luiertas die ook als gewone tas kan).
Maar, zoals met wel meer babyspullen, dit zijn inderdaad producten die je ook kunt laten als je financieel wat krapper zit of als je minder geeft om bepaalde stukjes comfort. Uiteindelijk heb je maar weinig dingen echt per se nodig met een baby 😊