36 Reacties

2 jaar geleden

Ik zelf koop ze nooit. Liever een wat duurdere met meer zekerheid

2 jaar geleden

Ik heb 1x de vroege test van action gehad en gaf bij mij licht aan. Paar dagen later een normale action test en die was iets duidelijker dan de vroege test. De vroege was op nod

2 jaar geleden

Reactie op Baby3withlove

Ik heb 1x de vroege test van action gehad en gaf bij mij licht aan. Paar da ...
Maar mijn hcg heeft bij vorige zwangerschappen ook traag opgelopen. Pas met 5 tot 6 weken echt een knaller gehad toen

2 jaar geleden

Reactie op Baby3withlove

Ik heb 1x de vroege test van action gehad en gaf bij mij licht aan. Paar da ...
Als ik mijn ovulatie goed in de gaten heb gehouden dan zou morgen mijn NOD zijn. Helaas last van een onregelmatige cyclus.

2 jaar geleden

Reactie op xxMichellexx

Als ik mijn ovulatie goed in de gaten heb gehouden dan zou morgen mijn NOD ...
Dat is vervelend een onregelmatige cyclus. Ik zat zelf tussen 22 en 30 dagen maar was op dag 28 wel streepje zichtbaar. Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijg en hopende een positieve test

2 jaar geleden

Reactie op Baby3withlove

Dat is vervelend een onregelmatige cyclus. Ik zat zelf tussen 22 en 30 dage ...
Ik zit tussen de 28 en 32 dagen.. gisteren zat ik op dag 28 en de test is van maandag de 27e. Dus is we eventjes spannend ja..

2 jaar geleden

Ja goed ! Ik had een dag na dat ik ongesteld had ik moeten worden een test gedaan van de Action, het was ook een licht streepje, (moest echt met een felle lamp kijken) maar hij stond er wel, dan is het al betrouwbaar.

2 jaar geleden

Goede ervaring mee, bovenste is een vroege zwangerschapstest van de Action. De andere twee zijn normale van de action. De 25e was nod.

2 jaar geleden

Reactie op xxMichellexx

Ik zit tussen de 28 en 32 dagen.. gisteren zat ik op dag 28 en de test is ...
Net nog een andere vroege test gedaan. En daar zag ik ook een heel licht streepje op.. maar is niet goed op de foto te krijgen. 😊

2 jaar geleden

Reactie op xxMichellexx

Net nog een andere vroege test gedaan. En daar zag ik ook een heel licht st ...
Nog even geduld 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Booniitaa

Nog even geduld 🙏
Idd.. maar is zo lastig 😊🙈

2 jaar geleden

Reactie op Baby3withlove

Maar mijn hcg heeft bij vorige zwangerschappen ook traag opgelopen. Pas met ...
Even een vraagje tussendoor. Liepen die zwangerschappen wel goed af? Heb deze keer nl ook het idee dat m’n HCG wat trager oploopt (wel duidelijke zwangerschapstesten hoor, maar ik wacht op de knaller 😬🙈)

2 jaar geleden

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de normale. De early op zich ook, maar op een of andere manier zijn de normale toch wat fijner heb ik het idee. Ikzelf koop de early niet meer. Veel succes en geluk 🍀🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op gelukkigevrouw🍀

Even een vraagje tussendoor. Liepen die zwangerschappen wel goed af? Heb de ...
Heb van de 4 zwangerschappen 2 dochters, 1 miskraam met 12wkn en nu dan de 4e zwangerschap aanwezig.

2 jaar geleden

Goede ervaringen met zowel de vroege als normale testen van de action. Ik teste op - 5nod met een licht streepje, maar met -4nod was het streepje bijna niet meer zichtbaar. Ik in de stress, maar verloskundige zei dat het nu om zulke kleine hoeveelheden gaat dat het net iets meer gedronken hebben, het afnemen van begin of midden van de urine of het verschil van 2 seconde langer inhouden van je staafje al verschil maakt.. Ik ben nu 4 dagen na nod en heb inmiddels gewoon een normale knaltest :). Misschien moet je nog even afwachten 😊

2 jaar geleden

Reactie op Linnyd

Goede ervaringen met zowel de vroege als normale testen van de action. Ik t ...
Helaas is vannacht mijn menstruatie begonnen 😔

2 jaar geleden

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de testen van de action altijd binnen een minuut de uitslag.

2 jaar geleden

Hier hele goede altijd goede ervaring mee. Die van 17/12 was 15 dagen voor nod met avond urine. Allemaal early , 1 na laatste normale op 24 dec.

2 jaar geleden

Reactie op Tizoja

Hier hele goede altijd goede ervaring mee. Die van 17/12 was 15 dagen voor ...
Mag ik vragen op welke dag de ena en tweenalaatste zijn afgenomen?

2 jaar geleden

Reactie op Clover13

Mag ik vragen op welke dag de ena en tweenalaatste zijn afgenomen?
Op 21/12 en 22/12(deze was een normale, geen early)