12 Reacties

9 maanden geleden

Hoi meid, Wat een heftige regressie! Ik heb geen ervaring maar vroeg me af wat je doet wanneer hij dan wakker is. Gaan jullie eraf of laat je hem in z’n bedje? Bij onze zoon gingen wij er wel eens bijzitten. We zeiden dan alleen dat hij moest gaan slapen en dat we even bij hem bleven. Daarna stilte en wachten tot hij ging slapen. Dat kon best lang duren (1,5 uur). We maakten verder geen oogcontact of wat anders. Daarna slopen we z’n kamer weer uit. Ik begrijp dat het lastig is icm met een kindje van 2 maand en fulltime kolven (deed ik ook, voelde me echt een bertha 🐄). Misschien kunnen jullie de avonden en nachten afwisselen of opdelen. Dat werkte bij ons erg goed. En dat alleen even gedurende deze periode. Succes en sterkte topmama💪🏻

9 maanden geleden

Misschien lekker bij je in bed nemen als hij echt niet wilt slapen. Zodat jullie allebei kunnen rusten. Of helpt dat niet?

9 maanden geleden

Reactie op T alitha

Misschien lekker bij je in bed nemen als hij echt niet wilt slapen. Zodat j ...
nou hij slaapt al tussen ons in🤣 Het eerste gedeelte van de avond/nacht in zijn bedje en daarna bij ons omdat wij hem anders niet rustig krijgen.. Tijdens de regressies is hij vervolgens blij wakker zegmaar, vollop brabellen geluiden en rechtop gaan zitten en staan, het hele bed door woelen.. Sinds een paar dagen slaapt hij met mijn partner in een andere kamer in een2 persoonsbed en ik met de baby in onze kamer, baby in eigen ledikantje. Dit zodat wij beide wat meer rust pakken, maar mijn vriend werkt in ploegen en ik was afgelopen nacht en ben aankomende nacht alleen met de kids.. Het lijkt alsof niets helpt, echt enkel de 3/4"uur regressie volhouden, enige voordeel is dat hij niet huilt en daardoor de baby meestal niet wakker maakt, maar het is echt slopend want hij is maar aan het woelen en doen, geen rust in te krijgen

9 maanden geleden

Reactie op Lynne88

Hoi meid, Wat een heftige regressie! Ik heb geen ervaring maar vroeg me af ...