45 Reacties
3 jaar geleden
Hi hi,
Ik ben eind augustus bevallen en ik heb er nu ook al 4 weken last van... en precies wat je zegt echt EXREEM😢!!! heb zelfs momenten dat ik bang met dat ik kaal word of dat je dalijk kale plekken gaat zien ofzo 😱
Gaat dit wel over? Zo ja na hoelang ongeveer?
3 jaar geleden
Zo en hoe!
Hele bosjes tegelijk pak ik er zo uit. Denk dat ik al de helft kwijt ben.
3 jaar geleden
Ik ben in September bevallen en heb er ook extreem last van gehad, dus het is volkomen normaal. Alleen kon ik niet wachten tot het vanzelf over zou gaan en heb ik een olie en poeder gekocht om het tegen te gaan. De poeder stop je in je shampoo dit in samenwerking met de olie heeft mij enorm geholpen. De haaruitval werd minder en mijn haar lijkt ook dikker te worden. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over en blijf dit gebruiken in de hoop niet meer zoveel haar te verliezen. Het was namelijk vreselijk!
3 jaar geleden
Ik ben ook in sept bevallen en heb hier ook last van. Hoewel last, ik ben 1 van de weinigen die er blij mee is. Ik heb altijd veel last van de warmte op mijn hoofd en ben blij dat dit nu ff wat minder word doordat er minder haar op mijn hoofd blijft.
3 jaar geleden
Silsolutions van vitakruid krijg ik vaak als tip. Ga t na de kerst even halen
3 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
Silsolutions van vitakruid krijg ik vaak als tip. Ga t na de kerst even hal ...
Ben ik net een week mee bezig dus ben benieuwd 😁
3 jaar geleden
Reactie op IKRAM1990
Mag ik vragen wat je hebt gebruikt?
Ja tuurlijk! Het zijn pure oliën die gemixt zijn en de poeder is gemaakt van verschillende zaden als ik het goed zeg. Ik zal even voor je vragen of ik het nummer van de vrouw mag delen. Zij kan het namelijk beter uitleggen dan ik. Als je geïnteresseerd bent kan je beter met haar contact opnemen, mij heeft het in ieder geval geholpen en het is allemaal biologisch.
3 jaar geleden
Bij mijn eerste werd ik ook wanhopig en wilde ik er allerlei middeltjes voor kopen. Op dat moment werd het gelukkig alweer minder, dus blij dat ik toen niks gekocht heb. Daardoor denk ik dat veel van die middeltjes ook placebo zijn. Want het wordt vanzelf weer beter. Nu sta ik er bij mijn tweede veel relaxter in
3 jaar geleden
Reactie op ggghhh
Ja tuurlijk! Het zijn pure oliën die gemixt zijn en de poeder is gemaakt va ...
Ik ben ook benieuwd