6 Reacties

één jaar geleden

Hier 3 kindjes met eczeem. Gebruik in alles neutral. En smeer ze na 't douchen in met bepanthen. Gaat FAN-TAS-TISCH!

één jaar geleden

Ik heb een kindje met eczeem, heel veel crêmes geprobeerd. Het enige wat bij ons echt werkt is La Roche-Posay. Een hele fijne crème die niet afsluit.

één jaar geleden

Geen zeep! Gewoon zo natuurlijk mogelijk houden. Wij gebruiken alleen water of producten van incia via hemnature, top spul!

één jaar geleden

Wij gebruiken Balneum extra vettend voor in bad (de badolie) of onder de douche (de doucheolie). Werkte heel goed bij mn oudste die eczeem heeft en bij de jongste gebruiken wel het preventief. Badje op 35 graden en maximaal 5 minuten. Daarna insmeren met cetomacrogolcreme met 50% vaseline. Zeep is slecht voor de gevoelige huis en parfum ook. Het gaat dus niet om lekker ruiken, maar goed vettig houden.

één jaar geleden

Hier moet alles parfumvrij zijn of ze krabt haar huid kapot. - wasgel van bon bebe - shampoo kruidvat merk - insmeren B5 zalf van la roche posay Die b5 zalf is alleen te vinden bij de apotheek. Hij is wat prijzig. Maar erg effectief.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook eczeem. De kinderarts adviseerde ons om hem maximaal 1x per week heel eventjes in bad te doen. Wij gebruiken een zeepvrije douchegel van attitude. En verder smeren we hem iedere dag in met TinyTodd. Dat is een soort havercreme en dat werkt echt super goed. Ik ben zo blij dat zoiets op de markt is, wij krijgen het daarmee echt onder controle.