22 Reacties

2 jaar geleden

De vtech pluche trommel

2 jaar geleden

Diertjes en poppetjes van little people en haar loopkar van vtech.

2 jaar geleden

De babygym De waterbak van de hond en katten De hond en katten zelf

2 jaar geleden

Hier de loopkar van vtech. Maar alles wat nieuw is en geluid maakt vindt ze interessant

2 jaar geleden

Reactie op Angelique89

De babygym De waterbak van de hond en katten De hond en katten zelf
hahah inderdaad, hier ook vooral de kat en de waterbakken😅

2 jaar geleden

Alles wat niet voor haar is 😅 De afstandsbediening, autosleutels, lege verpakkingen, haarklemmen, mijn ketting, boodschappenlijstje, tubes etc. 😜

2 jaar geleden

Reactie op Christine22

Alles wat niet voor haar is 😅 De afstandsbediening, autosleutels, lege ve ...
En qua echt baby speelgoed: -vormenstoof -boekjes -sambabal/dichte bakjes met rijst o.i.d.

2 jaar geleden

Hier is meneer net 9 maanden. Sinds een paar dagen: Alle kasten, tafels en andere horizontale dingen net boven zijn hoofd waar aan opgetrokken kan worden. De krabpaal van de kat (en als hij erbij kan de kat zelf en de water- en voerbak idd). Een ronddraaiende rij-ding (moet je eigenlijk mee lopen dat t draait, maar dat gaat ook duwend). Knisperboekjes nog steeds. Een metalen vergiet en houten lepel. Een houten kistje op wielen met houten dieren er in. Alles dat geluid en herrie maakt als ermee geslagen/getikt wordt op iets anders.

2 jaar geleden

Reactie op LiekeG

Hier is meneer net 9 maanden. Sinds een paar dagen: Alle kasten, tafels en ...
Oh en ik heb een aantal sensory bottles gemaakt. Onder andere eentje met rijst, eentje met gekleurde pluche balletjes, popcornmaïs met boerderij dieren, glittersteentjes met dino's. Ook eentje met olie en gekleurd water, maar die durf ik niet te geven omdat regelmatig alles op de grond gegooid wordt.

2 jaar geleden

Reactie op LiekeG

Oh en ik heb een aantal sensory bottles gemaakt. Onder andere eentje met ri ...
Heb je foto's ben wel nieuwsgierig

2 jaar geleden

Reactie op Christine22

Alles wat niet voor haar is 😅 De afstandsbediening, autosleutels, lege ve ...
Exact dit. Zonnebrillen, portemonnee, onderzetters.

2 jaar geleden

De ballentoren van de action. Ze kan er geen genoeg van krijgen en blijft maar ballen erin gooien en klappen en lachen als ze naar beneden rollen.

2 jaar geleden

Kidskraft activiteitenkubus en tandeborstels

2 jaar geleden

Water en zandbak van de action Loopwagen vtech Boekjes met geluid Blokken Alles wat niet voor haar is inderdaad

2 jaar geleden

Stapeltoren

2 jaar geleden

Mama's benen om aan omhoog te trekken

2 jaar geleden

Reactie op IkPien

Heb je foto's ben wel nieuwsgierig
Eentje met maïs en mini boerderij dieren Pluizige bolletjes Gekleurde rijst met satéprikkers Glittersteentjes met dino's Waterparels Je kan er mee schudden, mee rollen, naar kijken, geluid maken etc. Als je op pinterest zoekt, komen er heel veel ideeën naar boven.

2 jaar geleden

Z'n bal!

2 jaar geleden

De Vtech activiteiten kubus was heeeel lang favoriet. Maar is nu meer naar de Vtech loopkar aan het neigen.... Maar het allermooiste is toch wel; de afstandsbediening en mama's telefoon

2 jaar geleden

Reactie op Jappie123

De ballentoren van de action. Ze kan er geen genoeg van krijgen en blijft m ...
Ik las dit net en ben zojuist naar de action geraced! Leuk ding!