8 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hi, er zijn speciale zwemluiers bij de kruidvat. Ook heb je van die uitwasbare zwemluiers! Verder heb ik voor mij dochtertje een drijfband bij de kruidvat en action heb je die gele nu heel veel rond de 8 euro! Verder als je buiten in de zon zwemt zou ik altijd een mutsje op doe en een shirtje aan voor extra bescherming buiten het insmeren.
茅茅n jaar geleden
Je hebt speciale zwemluiers idd 馃槉 En verder nog een badpakje, handdoek, makkelijke kleding en een zwemband 馃榿 Eventueel nog wat te eten en drinken mee, dat was het denk ik? Let vooral goed op dat ze het niet te koud krijgt en trek het niet te lang door, kan zijn dat ze het ineens zat is, doodop is en alleen nog maar huilen met aankleden 馃槵馃檲 Maar vooral: geniet van het blije bekkie! 馃グ馃槏
茅茅n jaar geleden
Advies, ga bij een zwembad echt speciaal voor het babyzwemmen. Daar leer je onder begeleiding zwemmen met je kleine.
Zwemluiers bestaan, deze vangen alleen de poep op mocht ze moeten tijdens het zwemmen. Je kan wasbare kopen of van die wegwerp, maar de wegwerp hoef je niet gelijk na 1x gebruiken echt weg te gooien zijn herbruikbaar tot een zeker punt :)
Verder voor erna, een doek voor op de omkleedmat, handdoek en lekker smeerspul voor na het douchen aangezien die huid toch wat droger word van het chloor water
茅茅n jaar geleden
Hier een goede grote hydrofiele doek mee, een badponcho, zwemluiers (Kruidvat of Huggies ofzo) en uiteraard zwemkleding
茅茅n jaar geleden
Babyzwemmen in een zwembad is super leuk inderdaad!
Als je zelf vrij gaat zwemmen in een zwembad moet je kindje meestal in een zwemband. Je hebt van die gele banden/zitjes waar ze rechtop in zitten, maar ikzelf heb zo'n swimtrainer. Je kindje ligt dan meer horizontaal en kan ook wat trappelen en met de handjes spetteren.
Veel plezier met zwemmen!
茅茅n jaar geleden
Gisteren zijn we dus voor de eerste keer gaan zwemmen, en ons meisje vond het zalig!! 鈽猴笍 niet gedacht dat ze het vanaf de eerste keer zo plezant zou vinden 馃槉
茅茅n jaar geleden
Wij zijn vandaag voor de eerste keer gaan zwemmen, net voorbij de 11 maanden. Onze kleine meid vond het echt heerlijk, gelukkig!
We hadden wel een babyzwemband zelf gekocht en meegenomen, maar ik zag dat ze bij ons ook banden te leen hadden. Deze eerste keer vond onze meid het ook fijner bij ons in de armen dan in zo'n grote band, als ze zelf wat meer gaat trappelen wordt dat vast leuker.
Wij waren vandaag (op een zaterdag dus) meteen rond openingstijd en het was super rustig, dat zou ik dus aanraden.
Wij gebruiken zelf wasbare luiers, dus we hadden haar zo'n PUL overbroekje aangetrokken als zwemluier en daaroverheen een badpakje. Ging helemaal prima.
Ik had in het zwembad zelf nog een extra tas meegenomen om mee te nemen naar het bad met daarin haar waterflesje, wat maisstengels, een badcape en mijn instax/telefoon voor foto's. Zo kon ze na het zwemmen even bijkomen met wat eten en drinken naast het zwembad ipv meteen weer zo'n hokje in, was heel relaxt allemaal!
Ik vond het van tevoren ook best wel spannend, maar het was echt zo leuk! Dit willen we zeker regelmatig gaan doen :)