5 Reacties

3 jaar geleden

Ooh, ben heel benieuwd naar de reacties! Onze gastouderopvang wordt door deze organisatie overgenomen. Op de vraag waarom de recensies zo slecht zijn krijg ik helaas geen antwoord. We proberen nu nog snel op zoek te gaan naar iets anders.

3 jaar geleden

QA

3 jaar geleden

Onze kinderen gaan naar een gastouder die aangesloten is bij deze organisatie. In de praktijk heb ik weinig te maken met de organisatie en heb ik eigenlijk alleen contact met m'n eigen gastouder. Lastig was alleen dat ik gisteren (dus op zondag) op zoek was naar info of onze meiden vanwege waterpokken naar de gastouder mochten. Op de algemene site is zulke info niet te vinden. Maar ik heb me nooit gestoord aan de organisatie in ieder geval.

3 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Onze kinderen gaan naar een gastouder die aangesloten is bij deze organisat ...
Hoe ging de aanmelding? Wij hebben volgende week een afspraak met een gastouder maar hoe gaat dat dan als je besluit te doen?

3 jaar geleden

Reactie op SandraWouter

Hoe ging de aanmelding? Wij hebben volgende week een afspraak met een gasto ...
Pff moet ik even graven in mijn geheugen want dat is 3,5 jaar geleden 😉. Volgens mij zijn wij eerst gaan kennismaken en toen we besloten voor haar te gaan was er een gesprek waar ook de tussenpersoon bij was. Hier werden nog wat zakelijke dingen ook toegelicht. Wij kregen een pakket met formulieren mee die ingevuld en of getekend moesten worden (kan me voorstellen dat dit inmiddels ook digitaal zou moeten kunnen). En vanaf daar hebben we op de jaarlijkse evaluatie na eigenlijk altijd enkel contact gehad met de gastouder zelf.