Hallo,
Wij zijn erachter gekomen dat ik zwanger ben geworden door de koperspiraal heen.
Wij hadden eigenlijk al besloten dat wij compleet waren met onze dochter en dus 1 kindje.
Nu heeft mijn partner geen kinderwens meer. En voor hem hoeft dit ook allemaal niet meer.
Na twijfelen besloten om toch voor het kindje te gaan.
Nu ervaar ik helemaal geen blijdschap de afgelopen 3 weken. Voel me verdrietig, onzeker over dat ik niet weet hoe alles komt. Hoe
vind onze dochter van 3 het, kan ik twee kindjes aan, Ga ik wel genoeg steun krijgen van mijn partner omdat hij geen kinderwens meer had en wij eigenlijk besloten hadden compleet te zijn met zijn 3en.
Dit alles maakt mij erg onzeker en laat mij twijfelen of dit wel de juiste keuze is on voor het kindje te gaan..
Mijn vriend wilde ook maar 1 kindje, maar hij is nu echt helemaal verliefd op zijn tweede hoor. En hormonen doen ook veel met je he? Houd vol, komt goed!
Kijk het is van jullie samen. Het is niet van een vreemde en als je partner van de eerste houdt, gaat die echt ook wel van de tweede houden. Hoe is jullie relatie?