Mijn dochter is nu al zeker 4 maanden dat ze moeilijk eet vooral het avondeten. We hebben in de meest slechte dagen dat ze gewoon geen avondeten eet en dan super slecht ontbijt lunch eet. Dan hebben we enkele dagen dat ze dan beter eet. Ontbijt dan goed lunch en tussendoor. Maar de avondeten dan na 4 hapjes max gewoon niet veder eet. Wij zijn radenloos vooral omdat dit al zeker 4 maanden of langer al bezig is. Ze was met 13 maanden 10kilo en weegt ze nog steeds 10kilo maar ze is wel 4cm langer dan toen. Heeft iemand misschien wat tips of advies.
Gepureerde eten wilt ze al 2 maanden totaal niet meer eten. Ze krijgt eten in stukjes zodat ze het zelf kan pakken. Maar nog houd dit probleem zich aan. Maar een baby koekje of banaan of fruit wilt ze wel bijna altijd. Patatje eet ze ook graag. Ze is gek op appelmoes, knijpfruit.
Dingen waar ze voorheen gek op was zoals zoeteaardappel en broccoli moet ze nu haast niks meer van hebben.
Wat ik wel merk ik dat ze ook 4 maanden slecht slaapt. Ze sliep door en in haar eigen bedje. Dit wilt ze ook niet meer. Ze slaapt dan tussen ons in meestal binnen 45min tot 4 uur na in bed leggen wordt ze wakker en wilt ze bij ons in bed. Maar komt dan om aan de borst te drinken. Ik hoor ook weleens haar maagje knorren en krijg de idee dat ze zich vult met moedermelk in plaats van te eten overdag.
Sorry voor het lange verhaal.