28 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb al vanaf begin gewoon gellac nagels en geen een eraf al die wekwn
3 jaar geleden
Reactie op BrendaB93
Oké. Top. Dit vraag ik omdat er een tijdje gedacht werd dat ik een keizersn ...
Okee dat kan maja als je met spoed een keizersnede moet kunnen ze er dan ook niks aan veranderen😂🙈
3 jaar geleden
Ik ben 36 weken en heb alles gedaan me nagels haren geverfd. Noem t maar op
3 jaar geleden
Reactie op Mar0987
Waarom mag je geen gellac als je keizersnede moet ondergaan ... ?? Ik ben ...
Tijdens een keizersnede of andere operaties Ed zetten ze een saturatie monitor op je vinger. Door nagellak of valse nagels kan het apparaat minder goed meten. Meestal zullen ze voor de keizersnede een nagel vrij maken van nagellak of valse nagel.
Met een geplande keizersnede vragen ze om dit op voorhand te doen
3 jaar geleden
Reactie op Mar0987
Waarom mag je geen gellac als je keizersnede moet ondergaan ... ?? Ik ben ...
Volgens mij is dit omdat ze bij een keizersnede een saturatie meter op je vinger plaatsen om zo je zuurstofgehalte te meten. Gellac kan dan voor een foutieve meting zorgen. Bij spoed zullen ze hier vast ook wel een oplossing voor hebben.
3 jaar geleden
Volgens mij kunnen ze de saturatiemeter ook plaatsen op je tenen, dus als je 1 teen vrij laat lijkt mij het opgelost
3 jaar geleden
2 wijsvingers moeten eraf. Anders kunnen ze de saturatiemeter niet plaatsen. Of nja wel plaatsen maar hij meet niks.
3 jaar geleden
Reactie op lamyrahhh
Nog nooit moeite gehad met die saturatiemeter en heb echt lange nagels met ...
Oh bij mij deed hij het niet. Ik moest s avonds nog gaan vijlen om een nagel gellac vrij te krijgen.
3 jaar geleden
Reactie op BrendaB93
Bij mijn curettage anderhalf jaar geleden was het al lastig te meten en toe ...
Ik werd met spoed ingeleid. Dus had zelf een vijl meegenomen voor de zekerheid. Met bevalling 2 wijsvingers eraf kunnen vijlen. De rest dag erna. Anders moest ik handschoenen aan. Nou je kindje aanraken met handschoenen is echt niks.. dus ipv middagdutje flink vijlen
3 jaar geleden
Reactie op Cher2022
Ik ben al gestopt met gellac. Gewoon geen risico nemen. Ik snap sowieso nie ...
Ik snap je reactie en ben het ook deels met je eens. Alleen als je ervan uit gaat pas te bevallen rond de 37-40 weken maar ineens met 34-35 weken bevalt is dit een ander verhaal natuurlijk. Maar pak gewoon in je noodtas een vijl in. Mocht het eerder gebeuren dan dat je bij de nagelstyliste bent geweest kun je altijd nog even zelf vijlen. Is zo gebeurd en je hebt het medisch personeel er ook mee.
3 jaar geleden
Ben gisteren met 35+2 bevallen en hebben me onder lichte narcose me gehecht en heb gellnagels heb alleen me oorbellen ringen en ketting afmoeten doen me oorpiercings zijn afgeplakt en over me gellnagels zeide ze helemaal niks