3 Reacties

één jaar geleden

Ik zou vooral een kolfconsult boeken! Dan kan je verschillende apparaten uitproberen en zien welke voor jou en jouw borsten goed werkt. 😊 Dat is mega persoonlijk namelijk, en niet perse gebaseerd op het formaat van je borsten.

één jaar geleden

Hier ook grote borsten. Ik heb gemerkt dat ik met een simpele handkolf sneller en meer eruit haal en de borst soepeler voelt na het kolven dan met een elektrisch apparaat (hier heb ik een medela freestyle flex met handsfree bh). nadeel is wel dat ik dan m'n handen niet vrij heb. Ik heb echter liever dat ik in de tijd dat ik aan het kolven ben de tijd goed benut en de borst goed leeg krijg dan dat ik na 15 min met elektrische kolf alsnog met een handkolf moet nakolven. En verder is een kolf consult altijd aan te raden.

één jaar geleden

Ik heb ook grote borsten (J-cup) en gebruik de Felin borstkolf. Moeilijk te zeggen of m'n zoontje er meer uit krijgt. Als hij klaar is met drinken en ik nog wat nakolf, komt er aan die kant idd bijna niks meer uit (minder dan 10 ml) en aan de andere kant wel 160 ml ofzo.