27 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op himan

Yes, ze zegt dat ze het geslacht niet weet. Omdat in ons dossier staat dat ...
Ooooo wat fijn dat het nu toch weer een geheimpje is! Als ik het zo lees zit ik al meteen in twijfel of het idd wel een zoontje is dan 😊

2 jaar geleden

Oké net een controle gehad met 35 weken.. Die vrouw was zo enthousiast aan het praten terwijl ze de echo aan het maken was, terwijl ik naar de lange benen van ons kindje kijk hoor ik in ene het woord mannelijkheid vallen 🤨.. En ze had het over mijn man en over de voetjes.. Dus ik zeg dit is toch niet het geslacht toch want ik wil niets weten. (Wat dus ook al in de computer staat).. Dus ze zegt nee joh ik weet zelf ook van niets en dat kan je nu toch niet zien omdat het de benen bij elkaar heb.. Nu eenmaal thuis zit ik te bedenken wat ze nou precies had gezegd 😅 en toch begin ik te twijfelen aangezien ik al 35 weken een gevoel heb van een meisje (Nergens op gebaseerd) en Jaa het kan ook een jongetje zijn. Dat is het onderdeel van de verassing 🤓.. Maar God God zo kan je middag toch op z’n kop staan 😂

2 jaar geleden

Reactie op Popje20

Oké net een controle gehad met 35 weken.. Die vrouw was zo enthousiast aan ...
Jeeeeetje, het zit niet mee🙈

2 jaar geleden

Reactie op Popje20

Oké net een controle gehad met 35 weken.. Die vrouw was zo enthousiast aan ...
Oh ik snap jou!!!!

één maand geleden

Ik zit te scrollen en ik lees dit terug en ik moet heel hard lachen! Update: we hebben een meisje gekregen!!! 😂😂😂

één maand geleden

Grappig! Bij onze draaipoging (in verband met stuit), zei de verpleegkundige ook “nou kom op mannetje!” Toen dachten we.. oeps.. ze heeft zich versproken 😱 toch hebben we er niet veel waarde aan gehecht, omdat we eerder wel zeiden dat we het niet wisten, hoopten en dachten we dat het vanuit de standaard “hij” vorm was. En dat klopte; wij hebben ook een meid gekregen 😂 maar het is wel even verwarrend en gek als een verloskundige of verpleegkundige ineens meer in zoon, mannetje of ventje gaat praten dan alleen de hij..