11 Reacties

één jaar geleden

Ze heeft overigens ook wel wat korter geslapen dan normaal, 1 uur ipv 1,5. Ze is nu net weer in slaap gevallen, ik hou het even in de gaten en maak haar zo nodig even wakker..

één jaar geleden

Telefoon van buren? Vrienden in de buurt? In de auto stappen en naar de huisarts rijden voor advies of naar de eerste hulp desnoods? Het hoeft niks te zijn maar als je het niet vertrouwd ...

één jaar geleden

Eet en drinkt ze goed? Heeft ze een bloedneus gehad? Dat zijn zaken om goed in de gaten te houden. Verder zoals Alissa zegt naar de huisarts rijden of telefoon van de buren lenen maar niet 2 uur wachten denk ik..

één jaar geleden

Als je twijfelt altijd even bellen. Iemand die voorbij loopt vragen of je een telefoontje mag plegen. Wat hier ook gezegd werd, buren, vrienden, iemand in de buurt.. en anders hup hup, het ov in of de auto en naar de dokter. Beter een keer te veel checken dan een keer te weinig.

één jaar geleden

Was weg met schoonmoeder zonder telefoon, snel naar huis gegaan maar vriend is ook net niet meer thuis. Toen we aan kwamen rijden sprong mijn dochter omhoog uit haar stoeltje en riep ze: PAPA! Nu speelt ze in haar keukentje alsof er niks aan de hand is. Denk dat ik me zorgen maakte voor niks maar ik rijd zo nog even langs de huisarts voor de zekerheid

één jaar geleden

Beter een keer te vaak aan de bel trekken dan te weinig! Soms zegt de kracht klap nog niet eens alles. Je kunt van een volle trap donderen en niets hebben en van de onderste tree glijden en je been breken bij wijze van spreken. Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt. Ook voor de middag, avond en nacht etc je eigen plan trekken. Als je het niet vertrouwt of ze reageert toch anders dan normaal, gewoon weer aan de bel trekken.

één jaar geleden

Nog bij de huisarts geweest?

één jaar geleden

Reactie op Margaret81

Nog bij de huisarts geweest?
Nee, zodra we de auto uit waren was ze gewoon weer vrolijk, eten drinken en actief. Ik heb nog gebeld maar de conclusie van het verhaal vonden ze eigenlijk dat ik een halfuur een suf kind had en er nu al niks meer was. Hoefde haar ook niet wakker te maken of zo. En ik heb ‘de bult’ gevonden, klein rood plekje bij haar wenkbrauw. Ik denk dat ik het even groter had gemaakt dan dat het wellicht was. Better safe than sorry :)

één jaar geleden

Reactie op JChristine

Nee, zodra we de auto uit waren was ze gewoon weer vrolijk, eten drinken en ...
Nou fijn dat het zo verder verlopen is. Zo’n smak kan aardig heftig overkomen en zeker als je kindje daarna gaat slapen en je even niet weet of het nu slaap was of iets anders. Logisch toch. Hopelijk hebben jullie een fijne nacht ☺️

één jaar geleden

Reactie op Margaret81

Nou fijn dat het zo verder verlopen is. Zo’n smak kan aardig heftig overkom ...
Klopt! Ze is gelukkig ook nog nooit echt hard gevallen, of hoger dan haar eigen zithoogte dus het is lastig inschatten of iets dan klein of stiekem toch groot is. Ze heeft haar avondeten wel op de grond gemikt dus zal er wel uit kunnen voor een flesje vannacht 😇

één jaar geleden

Gesloten op verzoek van ts