Hey dames,
Om mee te beginnen: ik begrijp dat ik medisch advies aan een arts moet vragen. Helaas heeft mijn telefoon storing en duurt het nog 2 uur voor ik mogelijkheid heb om te bellen.
Mijn dochter was toestraks met haar maxicosi aan het spelen en die kieperde op een gegeven moment om waardoor ze met haar gezichtje op de stenen vloer kwam. Niet hoog en niet heel hard, maar toch flinke tranen. Ze is snikkend op mijn schoot in slaap gevallen, ze was ook al moe want het was eigenlijk al dutjestijd. Ik kon/kan geen bult ontdekken dus weet niet precies waar ze terecht is gekomen.
Ze heeft geslapen en werd vrolijk wakker, voelt al wel de hele dag wat warm aan en heeft een snotneus. Maar nu, 45 minuten nadat ze wakker is, zit ze dus helemaal weg te suffen in de autostoel. Ik dacht eerst: goh ze voelt zich toch wel ziek. Maar nu ben ik dus bang dat ze toch heel hard terecht is gekomen en dalijk een hersenschudding of zo heeft.
Herkent iemand mijn verhaal en kan die me gerust stellen? Ik ben ook een beetje paniekerig over het feit dat ik nu dus niet direct de dokter kan bereiken 😥