24 Reacties

3 jaar geleden

Helemaal niets! Juist 't gevoel dat 't nog heel lang ging duren en uit 't niets midden in de nacht gebroken vliezen 🤎

3 jaar geleden

Ik ook niets Gewoon felle rugweeen En dan wist ik als ik straks naar ziekenhuis vertrek (want moest die dag om 9u30 aan de monitor) dan kom ik niet naar huis zonder baby

3 jaar geleden

Nee echt totaal niet! Had het vermoeden dat deze ook net zo lang als haar grote zus zou zitten 🙈.. uiteindelijk (gelukkig) wel wat eerder haha! 🤭

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Helemaal niets! Juist 't gevoel dat 't nog heel lang ging duren en uit 't n ...
Wat goed! Dit lijkt me wel het fijnst zo onverwachts

3 jaar geleden

Rusteloosheid. Beetje onrustig, gestrest gevoel... lag er wakker van. Toen verloor ik mijn slijmprop ineens. 20 minuten later begonnen de weeën. In de dagen / weken vooraf had ik al voorweeën, misselijkheid (inclusief overgeven), diarree, chagrijnigheid.. kortom, helaas geen duidelijke voortekens behalve dat ik sinds 24 uur de baby minder voelde. Had de dag ervoor aan de CTG gelegen. Dat was dus stilte voor de storm.

3 jaar geleden

Ik had bij de eerste op de dag van de bevalling menstruatie achtige krampen. Spannend wanneer onze tweede kleintje komt 💙

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Helemaal niets! Juist 't gevoel dat 't nog heel lang ging duren en uit 't n ...
Hier PRECIES het zelfde! Ineens werd ik om 02.30 wakker met gebroken vliezen. 2 uur later naar het ziekenhuis 5 cm ontsluiting al! Al met al heeft het echt maar 8 uurtjes geduurd. Ik had echt verwacht dat het veel langer zou duren! 💝

3 jaar geleden

Reactie op OpperdePop95

Hier PRECIES het zelfde! Ineens werd ik om 02.30 wakker met gebroken vlieze ...
Eerste kindje ?

3 jaar geleden

Ik was ingeleid in de middag & de ballon viel er om 21:00 uit. Om 22:30 gaan slapen zonder enige klachten ( zoude de volgende ochtend om 06:30 mijn vliegen gaan breken ) , werd ik om 00:20 wakker met krampen in mijn buik wat aanvoelde als darmkrampen. Daarna weer op ben gaan liggen & nog even kunnen slapen waarna ik wakker eerst van ineens een hele harde knap in mijn buik “ vliezen blijkbaar gebroken “ om 01:30 & waren er ineens hele heftige weeen & dwang dat ik moest poepen 😬 zeer naar gevoel..

3 jaar geleden

Ik kon die dag minder makkelijk lopen terwijl ik daar rest van zwangerschap niet echt last van had... Maar dat was het wel voor de rest voelde ik me net als anders. In avond kreeg ik beetje krampen die weer weg gingen toen ben ik gaan timen en toen ik zag dat daar wel regelmaat in zat wist ik wel dat dit wellis begin van bevalling kon zijn... Dat was het ook 5 uur later was onze zoon er al

3 jaar geleden

Ik ben nog niet bevallen, maar ik krijg ineens puistjes. Dus ik denk dat er iets gebeurd in m'n hormoonhuishouding. Puistjes die niet kwamen waren bij mij mijn eerste teken van zwanger zijn, en nu denk ik dus andersom. Maar het is maar een theorie he🤣🙈

3 jaar geleden

Gisteren net voor het eten had ik een soort van spidey sense... Geen voorwee, maar een echte. Wist het zeker. Niet pijnlijk, maar alles in mij zei, ja! Dit is hem! Rollend gevoel, opbouw, piek, afbouw. Top! Eindelijk go time! Eerder die dag was ze ongebruikelijk rustig, wat volgens Dr Google ook een voorteken is, stilte voor de storm. Alle stoplichten op groen en gaan! 20 minuten later nog een. Hetzelfde. Goed op schema, goed begin. Helemaal happy! Daar is het bij gebleven en ook vannacht weer helemaal niks. 😭😣 Vind dat zon enorme teleurstelling elke ochtend. Overdag rommelen, echt wel krampen. Ongesteld gevoel (tot zover ik mij kan herinneren, want door spiraal altijd ontzien geweest). En dan niks. Morgen de uitgerekende datum dus eigenlijk mag ik nog niet klagen, maar ik heb nu al 2 weken lang elke dag overdag gerommel. En ik doe echt geen ene moer, dus daar kan het niet aan liggen. Blijf wel in beweging, maar rondje wandelen is echt max. Huishoudelijke taken zijn voor hem, verder doe ik alleen wat ik leuk vind. Beetje rommelen in haar kamertje, bedje opmaken, mutsje haken, dat soort dingen. Wil nou toch wel dat ze of komt, of stopt met pesten 😣 Zo. Fijn om dat even af te schrijven. Lucht alweer op. Sterkte dames, moge het snel beginnen voor wie dat willen 💜

3 jaar geleden

Reactie op EmmadBK

Gisteren net voor het eten had ik een soort van spidey sense... Geen voorwe ...
Ik snap dit zo goed! Dat pesten hoeft voor mij ook niet meer. 3 keer is leuk en nu is t klaar haha. Als je nu krampen gaat geven dan moet je het ook doorzetten👶🏻

3 jaar geleden

Reactie op Iksje

Ik ben nog niet bevallen, maar ik krijg ineens puistjes. Dus ik denk dat er ...
Lets go voor die theorie dan toch! Hahah zou mooi wezen als t nu gaat beginnen!

3 jaar geleden

Reactie op irisenjeroen

Lets go voor die theorie dan toch! Hahah zou mooi wezen als t nu gaat begin ...
Haha, ik hoop het... Na ruim een week rommelen en 40.2 mag het best

3 jaar geleden

Reactie op Iksje

En en en? Is er al iets gebeurd?

3 jaar geleden

Ik had een dag vantevoren opeens nesteldrang (hele zwangerschap nog niet gehad) en heb de avond dat het begon mijn darmen vrij grondig geleegd. En wat ik hier ook las, had wat meer moeite met lopen na het fietsen. Dat ging tot die dag toe ook probleemloos.

3 jaar geleden

Reactie op Iksje

Nee, vanmorgen wilde de verloskundige strippen, alles zat nog dicht. M'n huid is op dit moment echt zo enorm vlekkerig.. Maar blijkbaar zegt het niets...

3 jaar geleden

Reactie op Iksje

Nee, vanmorgen wilde de verloskundige strippen, alles zat nog dicht. M'n hu ...
Balen zeg.. en nu ? Over 2 dagen weer proberen ?

3 jaar geleden

Reactie op melissax94

Balen zeg.. en nu ? Over 2 dagen weer proberen ?
Nee dinsdag ziekenhuis