29 Reacties

2 jaar geleden

Wollen jas van Engel natur! Valt wel heel groot. Wij hebben de kleinste maat en bij onze dochter van 64 cm en 7 kilo valt hij nog wat ruim

2 jaar geleden

Reactie op Babybrandy

Wollen jas van Engel natur! Valt wel heel groot. Wij hebben de kleinste maa ...
Ja mega fijn! Gaat echt super makkelijk aan; is heel soepel. En je kan er heel lang mee doen!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hier een teddy jasje van z8, heel fijn en warm

2 jaar geleden

Wij hebben ook het jasje van Engel in de kleinste maat, heel blij mee, ze is bijna 6 kg en 62 cm en past nog steeds, denk dat we er deze winter wel mee doorkomen

2 jaar geleden

Reactie op Bloem____

Ja mega fijn! Gaat echt super makkelijk aan; is heel soepel. En je kan er h ...
Ja zo’n fijne jas!

2 jaar geleden

Teddy jasje van z8 😊

2 jaar geleden

Wauw wat zijn dat leuke jasjes van Engel Natur! Heeft toevallig iemand een kortingscode of een pagina waar ze goedkoper te koop zijn? Ik wil hem graag voor mn zoontje kopen! 😍

2 jaar geleden

Jasjes van de JBC

2 jaar geleden

Reactie op Celebratelife

Wauw wat zijn dat leuke jasjes van Engel Natur! Heeft toevallig iemand een ...
Misschien Vinted?

2 jaar geleden

Jasje van Noppies. Heel blij mee, lekker warm en makkelijk aan te krijgen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Babybrandy

Wollen jas van Engel natur! Valt wel heel groot. Wij hebben de kleinste maa ...
Hebben jullie dan maat 50/56?

2 jaar geleden

2dehands zit hier het beste. Ik was mega trots op een teddy jasje die ik bij de prenatal kocht, maar ze kon zich niet bewegen erin en haar handjes kwamen halverwege de mouw. Nu een jasje van een vriendin gekregen en zit perfect.

2 jaar geleden

Reactie op MMMelanie

Hier ook Engel! Ook voor mn dochter van 2 alle maten gehad🤣 scheelt een hoop gedoe met die armpjes idd. Maat 50/56 kunnen ze idd vrij lang dragen 😃

2 jaar geleden

Hema, valt wat groter, dus perfect aan te krijgen

2 jaar geleden

Teddy jasje van z8. Makkelijk aan te krijgen en lekker warm.

2 jaar geleden

Reactie op MMMelanie

Ja die hebben wij!

2 jaar geleden

Ik ben dus niet de enige die zich dood irriteert aan die veel te smalle mouwtjes...je trekt standaard het truitje tot hun oksel. Zie dat maar weer omlaag te krijgen

2 jaar geleden

https://www.z8.nl/newborn/zomer-22/jassen-vesten/eudokia-silk-dreamer Ik had deze in maat 62 maar ben er zo tevreden over dat ik hem nu in de sale ook gekocht heb ik de volgende 2 maten haha. Zit lekker los maar is warm genoeg. En trekt heel prettig aan.

2 jaar geleden

Voor ons werkt het teddy jasje van Babystyling heel fijn. Veel rek in de mouwtjes, waardoor je ze overal makkelijk overheen krijgt. ☺️

2 jaar geleden

Deze hebben wij ook in een zand kleur, inderdaad super fijn!!