Hoi allemaal,
Op dit moment ben ik met mijn gezin een midweekje op vakantie (huisje Centerparcs). We zijn gisteren aangekomen. Onze jongste zoon van 19 maanden weigert om hier te slapen. Zodra we hem neerleggen in het campingbedje, gaat hij staan en zet hij het op een krijsen. Hierdoor slaapt zijn broer van 2,5 ook niet of pas laat. Gisteravond was het 21.45u toen de oudste ging slapen (lag erin om 19.30u), omdat we toen maar besloten de jongste tussen ons in te leggen op bed. Daar sliep hij wel.
Ook nu met zijn middagdutje is het drama. Wederom niet weg te leggen. Mijn man moet nu dus maar twee uur op bed blijven liggen met hem. De oudste slaapt ook nog niet, omdat de jongste zo'n drama maakte bij het naar bed gaan. Ik zie op dit moment geen andere mogelijkheid dan om vanavond om 19.15u maar samen met de jongste naar bed te gaan, omdat hij anders niet slaapt. Dit betekent voor mijn man en mij geen een momentje samen op de bank.
Dit is niet echt de vakantie zoals ik 'm voor ogen had. Iemand enig idee wat nog kan helpen? Ik voel me echt rot en zou het liefst naar huis gaan.. En dat met nog twee vakanties meer in het vooruitzicht op korte termijn 😫