11 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben precies hetzelfde. Wij geven sochtends nog een fles en hebben er een schepje aan toegevoegd. Net over gehad met mijn man dat we toch maar pap of een boterham gaan geven, want na 1.5 uur krijst hij van de honger. Tussendoor vraagt hij ook steeds om eten en elke keer als wij zelf iets eten, wilt hij mee eten. En dan niet om het zeuren, maar hij lijkt echt honger te hebben.
Wij geven verder idd ook gewoon gezond eten, is ook niet te zwaar of te licht, hij groeit in de lengte als kool en drinkt ook genoeg.
één jaar geleden
Mijn dame eet ook een berg weg hoor! 2 boterhammen in de ochtend en 3 in de middag. Een potje eten (250gr) en yoghurt met vezels erna is niet meer voldoende.. dus nu op dagen dat ze niet met ons mee mag eten ook maar vers wat voor haar maken. Anders blijft ze het eten van ons bord willen grissen omdat ze echt nog trek heeft.
één jaar geleden
Precies hetzelfde hier. Ik verbaas me er elke dag over. Soms denk ik echt; huh je kan toch geen honger meer hebben? Gisterenavond had hij zoveel gegeten dat ik dacht mooi moment om de avondfles er af te halen. Ging meteen slapen zonder fles. Alleen werd hij om 6.00 uur keihard huilend wakker. Fles gegeven, terug in bed gelegd en toen heeft hij nog 2 uur geslapen. Blijkbaar hebben ze het nodig?
één jaar geleden
Hier ook grote eter. Maar dat is ongeveer gestart toen ze ging lopen. Ik heb het idee dat dat gewoon meer energie vergt. Ze valt eerder af dan dat ze aankomt. Op de oppasdagen eten ze een grote portie avond eten bij de oppas, maar als wij een uur later zelf aan tafel zitten eet ze gewoon nog een bijna volledige maaltijd mee 😂. Ik laat het maar gaan, wordt ze groot van 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Hier ook een kindje dat sinds zijn eerste verjaardag 3 weken terug veel meer wil eten!
één jaar geleden
Mijn zoontje ook! En sinds hij heeft leren lopen wil hij meer eten, hij verbrandt veel momenteel denk ik.
Alhoewel hij niet van zich laat horen als hij lekker aan het spelen is. Als we het aanbieden wil hij het altijd. Heeft hij overdag niet genoeg gegeten dan krijgt hij in de nacht honger, dus we letten er op dat we hem genoeg aanbieden.
één jaar geleden
Hier ook nog steeds een onstilbare honger. Altijd al gehad, dus het is in die zin niet nieuw voor ons of een fase. Ze eet altijd al als een bootwerker en we kunnen niets eten in haar nabijheid zonder dat ze het ook wil. Ze heeft ook nog nooit iets laten staan. Het bord MOET leeg.
We verbazen ons over wat er allemaal in dat kleine lijfje past. Ze is ook niet groot, 73 cm en 8,7 kg. Dus ze zal het nodig hebben. Nu eten we zelf ook veel en moeten we zelfs moeite doen om op gewicht te blijven. Dus misschien zit het wel in onze genen?