Hoi!
Ik vroeg me af of er meer kindjes zijn die na hun eerste verjaardag zijn gaan eten als een bouwvakker. Mijn zoontje heeft echt sinds 2 weken een onverzadigbare eetlust.
Bijvoorbeeld als ontbijt eet hij 2 broodjes, maar wil daarna gerust nog de helft van mijn havermoutpap mee eten. (Ik geef hem wel een eigen portie omdat hij echt honger blijkt te hebben) van mijn eten mag hij niet mee eten, dat leren we hem wel. Als hij vervolgens vol zit is hij er ook zo weer op uitgekeken en gaat rustig spelen. Tot zijn vader een uur later met eten de kamer binnen komt en mijn zoontje weer honger lijkt te hebben en echt begint te klaag huilen.
Ik hoef verder geen advies over eten, hij is gezond, niet te zwaar, we geven hem gezond en voedzaam voedsel en hij drinkt ook genoeg.
Ik was gewoon benieuwd of er meer kindjes zijn die nu in deze fase zitten, ik zie namelijk wel topics voorbij komen met dat kindjes minder zijn gaan eten, maar daar herken ik me totaal niet in. Hij slaapt ook ineens niet meer door snachts (honger?)
Fijn weekend!