Kind van 2 wil elke dag op de lattenbodem slapen,meestal voor de helft op het matras.
Begint dan eerst met alle knuffels te verplaatsen onder het matras en gaat er vervolgens ook liggen.
Hij slaapt altijd met een slaapzak aan.
Deze foto is van vakantie dus kom aub niet met dat die het te koud heeft 馃槈
Ik leg hem altijd wel goed na een tijdje, als die eenmaal goed slaapt.
Advies gevraagd, kan er namelijk niks over vinden op internet.
Is t veilig? Als in goed kunnen ademhalen, geen zware dingen op m?
Dan zou ik 'm lekker laten. Er komt vanzelf een moment dat hij bedenkt dat een matras toch lekkerder ligt dan een lattenbodem.
En ze doen toch wel wat ze zelf willen.
Als t onveilig is, dan is het wel zinvol om te kijken hoe je kan voorkomen dat hij zo gaat slapen. Toe aan een groter bed? Juist te vroeg voor het grote bed?
Succes!
Onze dochter doet dit wanneer ze in het campingbedje ligt, hier is de oplos ...
Gewoon een heel dun lakentje of een grote hydrofiele doek? En ook nog zijn slaapzak wel aan? Hij krijgt namelijk heel zijn bed door tijdens het slapen.
Ik heb haar op vakantie een hoeslakentje gegeven (had niet wat anders mee), haar ingestopt en toen was het goed, later in slaap lag ze bovenin bed maar niet meer onder de matras. Gewoon de slaapzak aan en extra dus een dun lakentje
Bij ons was dit verholpen nadat hij een eigen deken kreeg. ( ik heb zo鈥檔 wasbare deken gekocht) en elke avond instoppen. Sindsdien komt hij niet van z鈥檔 plek af 馃
Je hebt hier helemaal niets aan maar ik moet zo lachen om deze foto 馃槀 wat zijn kinderen toch gekke bijzondere wezentjes haha! Hoe verzint ie t! Fijn dat een dekentje helpt. Hopelijk blijft dat zo 馃槉