2 Reacties
2 maanden geleden
Hier is het borstvoedingsavontuur nog aan de gang! Ik ben op een punt dat het makkelijker is om door te gaan dan te stoppen.. Ik hoop dat ze haar interesse uit zichzelf een keer gaat verliezen, de voedingsmomentjes overdag zijn al kort (alleen in de avond en ochtend drinkt ze langer). Ja friemelen doet ze ook veel! Aan een borst drinken en met de andere tepel friemelen! Ze wordt echt groot merk ik nu, ze zegt "op" als er niet veel melk meer uitkomt en zwaait de titties dan de bh in haha! En als ze wil drinken maakt ze smakgeluidjes en begint het friemelen... Mijn man zegt wel eens dat ze zo slecht eet (kleine porties) en hij denkt dat dat komt omdat ze ook altijd nog bij mij drinkt en mama's melkje ook nog steeds het lekkerst vindt van alles! Ik ben benieuwd hoe het bv verhaal zich bij ons verder ontwikkeld en wanneer het echt klaar is. Nu genieten we beiden nog heel veel!
2 maanden geleden
Onze dochter (volgende maand 2) is sinds ongeveer 2 maanden gestopt met bv. Dronk daarvoor alleen nog maar in de ochtend bij mij. En van de een op andere dag stopte zij daar uit zichzelf mee. Zij zit nu wel constant in mijn shirt te friemelen haha en vooral wanneer ze moe is.