5 Reacties

3 maanden geleden

Ongeveer 2 weken voor alles weg was en ongeveer 4 tot 6 weken later gingen een aantal nagels van zijn handjes los zitten en eraf

3 maanden geleden

Een week of 2. Maar in de 2e week had m'n zoon er geen last meer van. De 1e week wel waarvan 3 dagen echt heel ziek en pijn in z'n mond.

3 maanden geleden

Reactie op JufM

Een week of 2. Maar in de 2e week had m'n zoon er geen last meer van. De 1 ...
Wat deed je tegen de jeuk van de pukkels? En hoe ging het slapen en eten?

3 maanden geleden

Reactie op Hartje27

Wat deed je tegen de jeuk van de pukkels? En hoe ging het slapen en eten?
Hij heeft veel in een havermoutbad gezeten en bij zijn billen smeerde ik hele dikke lagen sudocrem. Hij heeft 3 dagen amper gegeten; wat kwark, waterijs en brood in soep gedoopt. Verder deed het heel zeer. Hij dronk wel gewoon water en melk. Die 3 jachten sliep hij slecht. Veel wakker en huilen. Ik heb hem lekker bij me genomen in bed en zat ook wel op de bank. Daarna ging het eten en slapen beter en werd de jeuk minder. Sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op JufM

Hij heeft veel in een havermoutbad gezeten en bij zijn billen smeerde ik he ...
Jaa ik heb koelzalfg aangeschaftt op verzoek van de huisarts dat smeer ik nu ook dik in. Havermoutbadje slim idee ga ik morgen even doen doe haar nu wel gwn normaal douche voor verkoeling. Ja eten gaat ook slecht behalve water melk danoontjes en kwark indd. Nachten gisteren ging redelijk wel paar keer wakker en huilen vandaag ga ik een zetpilletje aanbrengen voor verzachting. Jaa dankjewel! Kan niet wachten tot het over is