7 Reacties

4 jaar geleden

Nou je baby heeft daar geen last van. Het kan wel aambeien veroorzaken..

4 jaar geleden

Reactie op Karen86

Nou je baby heeft daar geen last van. Het kan wel aambeien veroorzaken..
Yep daar moet je voor oppassen. Is geen pretje. Je houding is ook erg belangrijk. Al informatie daar overgehad via fysio of yoga oid?

4 jaar geleden

Heb even een illustratie gezocht dit is moraal van verhaal en ook bekken goed kantelen geeft meer ruimte voor de stoelgang

4 jaar geleden

Reactie op sparklem

Heb even een illustratie gezocht dit is moraal van verhaal en ook bekken go ...
Dat klopt ook zeker! Een krukje doet wonderen

4 jaar geleden

Reactie op sparklem

Heb even een illustratie gezocht dit is moraal van verhaal en ook bekken go ...
Ik zit altijd op men wc vuilbakje en soms zelf benen op bril. Helpt echt

4 jaar geleden

Het risico is het krijgen van aambeien zijn erg vervelend en kunnen erg pijnlijk zijn. Zo als al gezegd, heb jij daar last van, de baby niet. Voldoende drinken, en vezels eten helpt om de ontlasting soepel te houden. Ik moet hier zelf ook echt op letten. Mijn ontbijt is daarom volkoren havermout met gebroken lijnzaad en chia zaad wat ik de avond tevoren in water laat weken. In de ochtend warm ik het even in een pannetje, met een lepel jam of zo.

4 jaar geleden

Aambeien inderdaad, ik heb ze zelf ook. Mijn vorige zwangerschap ook, maar na de bevalling krijg je ze waarschijnlijk toch, maar gingen wel weg, wel pas toen ik niet meer zwanger was. Voor de baby kan persen gelukkig geen kwaad. Probeer goed te drinken en groenten en fruit te eten en te bewegen. Dit is wat bij mij helpt.