5 Reacties

één jaar geleden

Wat naar zeg! Ik herken het niet, maar kan mij voorstellen dat het niet fijn is om te zien. Doet ze het al langer? Of sinds kort? Ik weet dat het een teken van stress kan zijn, maar het kan ook bij een fase van ontdekking horen. Is ze ‘s nachts dan ook onrustig? Huilt ze bijvoorbeeld? En overdag? Doet ze het dan niet?

één jaar geleden

We zien het de laatste 3 nachten. Afgelopen nacht wat minder. De 2 nachten ervoor zoals de foto. Vorige week had ze één keer wat haar om de vingers. Ze slaapt niet door. Wakker is een flesje maar ze blijft nog uurtje wakker in bed. Jengelen, liggen, brabbelen ect. En dan valt ze in slaap. Nu zagen we haar ineens trekken op de camera. Wr geven nu haar speentje (gebruikt ze verder nooit) en dan wordt ze rustig. We zijn bang voor stress, maar waarvan precies geen idee we hebben niets veranderd. Kan zoveel zijn Ze zit wel in sprong 9. Dus hangerig, heel veel poepluiers (Voortanden komen ook door) en dus kapotte billen. Overdag zien we het niet zo terug, naast het eruit trekken van het haarelastiekje.

één jaar geleden

Reactie op IkPien

We zien het de laatste 3 nachten. Afgelopen nacht wat minder. De 2 nachten ...
Gelukkig is het nog niet zo lang en dooft het vanzelf weer uit. Die sprongen kunnen heftig voor ze zijn denk ik, misschien dat ze daardoor wat onrust ervaart. Maar de tanden kan ook zeker! Dat is heel pijnlijk en mogelijk dat ze daardoor onrustig is. Ik zou het even aankijken en als het lang duurt of erger wordt even overleggen met de huisarts of het consultatiebureau. Wel fijn dat ze rustig wordt van een speentje, misschien wil ze iets in haar mond hebben om de pijn van de tandjes te verzachten? Mogelijk kan je ook een (koude) bijtring proberen.. sterkte in ieder geval!

één jaar geleden

Reactie op Seppe88

Gelukkig is het nog niet zo lang en dooft het vanzelf weer uit. Die spronge ...
*hopelijk dooft het vanzelf weer uit bedoel ik.

één jaar geleden

Ik heb dit eerder gezien bij een kindje van dezelfde leeftijd op mijn werk. Hierbij was de oplossing een pop of barbie met haar meegeven naar bed, het kindje ging dan daar de haren uittrekken ipv haar eigen haartjes.