11 Reacties

8 maanden geleden

Zolang ze slikken is er iets. De hoeveelheid weet ik niet, maar ik weet wel als ik 24 uur helemaal geen melk geef dat mijn borst wel hard is.

8 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Zolang ze slikken is er iets. De hoeveelheid weet ik niet, maar ik weet wel ...
Dank voor je reactie! Soms heb ik wel last van mn borsten als ze lang niet drinkt, maar geen idee eigenlijk of dat echt komt omdat ze lang niet heeft gedronken of vanwege zwangerschap

8 maanden geleden

Reactie op melson

Dank voor je reactie! Soms heb ik wel last van mn borsten als ze lang niet ...
Als je haar dan wel een voeding geeft voelt het dan als een opluchting alsof de druk van de borst loslaat.

8 maanden geleden

Zo lang ze blijft slikken en blijft doorgaan, krijgt ze melk binnen en zou ik me geen zorgen maken. Ik heb, sinds mijn ongesteldheid terug is, elke maand een paar dagen een dip in de hoeveelheid Melk. Ik merk het vooral aan haar dat ik weer ongesteld ga worden haha. Dan wordt ze snel boos aan de borst, gaat aan me tepel trekken door haar hoofd naar achter te doen, of bijt erin. Omdat er dan te weinig Melk uitkomt. Vind zij dan,want meestal hangt er een druppel aan als ze los laat, dus er komt wel wat uit.

8 maanden geleden

Ik heb nog een kolfapparaat over als je wilt?

8 maanden geleden

Reactie op Clarakoe

Ik heb nog een kolfapparaat over als je wilt?
Ik zie het nu pas, dankjewel! Welke heb je? Wil je het niet gebruiken voor een volgende baby ofzo? 😊

8 maanden geleden

Reactie op MomOfL

Zo lang ze blijft slikken en blijft doorgaan, krijgt ze melk binnen en zou ...
Zo schattig dat ze boos wordt haha 😂

8 maanden geleden

Reactie op melson

Ik zie het nu pas, dankjewel! Welke heb je? Wil je het niet gebruiken voor ...
Ik heb de Ardo Calipso. Ik heb 'm niet meer nodig. Heb je interesse? Ik weet niet hoe je op dit forum privé berichten moet sturen..

8 maanden geleden

Reactie op Clarakoe

Ik heb de Ardo Calipso. Ik heb 'm niet meer nodig. Heb je interesse? Ik we ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

8 maanden geleden

Reactie op melson

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd
Waar kan ik dat zien? Ik kan in de app nergens iets daarvan vinden..

8 maanden geleden

Reactie op Clarakoe

Waar kan ik dat zien? Ik kan in de app nergens iets daarvan vinden..
Rechtsonder heb je je profiel, daarnaast een kopje vrienden. Als je daarop klikt zie je rechtsboven je notificaties. Waar kan je je mijn vz accepteren 🥰