12 Reacties
één jaar geleden
Is hij ook verkouden en/of aan het hoesten? Mijn zoontje had dit vorige week ook en wij dachten ook aan pijn door kiezen. Bleek hij hele erge keelpijn te hebben (gaan ze ook van kwijlen) en een lichte longontsteking. Met antibiotica knapte hij snel op! Dus misschien even langs de huisarts voor de zekerheid
één jaar geleden
Reactie op ElineE94
Is hij ook verkouden en/of aan het hoesten? Mijn zoontje had dit vorige wee ...
Afgelopen vrijdag geweest omdat hij toen snotterig/keelpijn leek te hebben maar was geen infectie te zien.
Maar zal het even extra in de gaten houden dat als het vannacht, met nurofen tip, nog steeds deze drama is dan gaan we morgen nog een keer.
Goed dat je het benoemd 🫶💜
één jaar geleden
Reactie op sharona96
Misschien toch een combinatie met ziek, bvb oorontsteking? Ons zoontje had ...
Ik lees net hieronder dat je al naar de huisarts bent geweest. Als het echt alleen zijn tandjes zijn, ocharme.. 😔 zou zelf dan ook iets tegen de pijn geven en zien of dat helpt, zodat hij (en jijzelf) ook even goed kan rusten of slapen. ❤️
één jaar geleden
Veel herkenning hier! 2 dagen koorts, van slapen komt niets in huis, veel huilen (schreeuwen), niets is goed, eet slecht,..
Je ziet dat de kies er zo goed als door is.
Ik ben gisteren ook naar de dokter gegaan, om andere pijn uit te sluiten. Haar keel was wat rood en gezwollen maar het is viraal dus afwachten.
Na 3 verschrikkelijke nachten nu terug wat beter. Hopelijk bij jullie ook snel!
één jaar geleden
Met de tandjes / kiezen vind die van ons het fijn om iets koels te hebben. We maken zelf ijsjes van knijpfruit (of in een houder of druppels op bakpapier) en deze eet hij dan heel graag!
één jaar geleden
Met nurofen is hij redelijk de nacht doorgekomen. Nog niet ideaal maar het ging wel beter. Hoop vannacht op een hele nacht doorslapen, we zijn zo gesloopt 😅. Ons vandaag ziekgemeld omdat we niet meer kunnen 🙈.
Hij huilt normaal nooit en sliep sinds 4 maanden de nacht door dus ons gestel is dit niet gewend 🫣