54 Reacties

4 jaar geleden

ik heb bij me zoontje 3 dagen bruin verlies gehad, hij springt al 6 jaar rond haha, bruin is oud dus waarschijnlijk is het wat overblijfselen van het roze beetje afscheiding. hoe verder de zwangerschap gaat hoe meer je afscheiding veranderd, mischien is het oude bloed even aan het opruimen, zoalng het niet rood rood rood is zou ik me geen zorgen maken

4 jaar geleden

Geen zorgen maken. Bruin bloed is oud bloed. Ik heb bij mijn eerste 4-5 keer helderrood bloedverlies gehad, inmiddels is ze 8. Nu zwanger van 3e en 2 weken geleden helderrood bloedverlies en daarna een echo met een kloppend hartje. Zolang het niet helderrood met stolsels is en niet meer dan een menstruatie is er vaak niets aan de hand. Als het uiteraard meer wordt of helderrood wel even verloskundige bellen, zij zijn de expert en kunnen zorgen wegnemen al dan niet met een echo. Nare tijd h猫, die eerste periode zwangerschap?! Ik wens je een goede zwangerschap toe

4 jaar geleden

Ja, heel erg lastig... Daarna nog een keer met vegen was het echt donkerbruin slijm.. dat is dan natuurlijk ook 'oud bloed' maar zo begint mijn menstruatie ook altijd.. pff zo spannend allemaal. Op de site van de verloskundige staat ook dat dit nog niets hoeft te betekenen.. Had afgelopen nacht ook al gedroomd over een miskraam 馃槩 Bedankt voor jullie reacties 馃槝馃槝 ik ga proberen me met iets anders bezig te houden..

4 jaar geleden

Ja, heel erg lastig... Daarna nog een keer met vegen was het echt donkerbru ...
Hoop van harte voor jullie van niet馃檹馃徎馃崁馃崁馃崁 Maar zo begon helaas wel mijn miskraam. En ook over gedroomd..

4 jaar geleden

Reactie op DRSD2014

Hoop van harte voor jullie van niet馃檹馃徎馃崁馃崁馃崁 Maar zo begon helaas wel mij ...
Heh bah.. 馃槶 net weer wezen plassen en met vegen was het nu bijna niks meer. Afgelopen donderdag had ik last van obstipatie. Dus ik heb hier behoorlijk wat druk gezet. Waarna ik roze afscheiding had met vegen. Savonds hebben mijn man en ik gemeenschap gehad en toen weer de roze afscheiding na tijds. Een dag later, vrijdag op zaterdag nacht ineens heel erg buikpijn veroorzaakt door diarree. Toen voor het eerst bruine afscheiding bij vegen. Vandaag eigenlijk niet echt meer en nu vanavond dus dit op de foto. Plus later nog donkerdere afscheiding met vegen. Ik hoop zoooo erg dat het te maken heeft met dat ik teveel druk heb gezet waardoor er een vaatje is geknapt. Maar ergens denk ik dat het niet goed zit... Ik ga nu proberen te slapen, aangezien ik vannacht weinig heb kunnen slapen. En dan morgen aanzien en evt de verloskundige bellen.

4 jaar geleden

Heh bah.. 馃槶 net weer wezen plassen en met vegen was het nu bijna niks meer ...
Hoop dat je goed kan slapen鉂わ笍 en de verloskundige altijd bellen al zou het je eigen onzekerheid ietwat weg nemen! 馃崁

4 jaar geleden

Echt geen paniek. Heb dit bijna 2 weken lang gehad (week 5 en 6). Vandaag goede echo gehad met 9w5d.

4 jaar geleden

Reactie op DRSD2014

Hoop dat je goed kan slapen鉂わ笍 en de verloskundige altijd bellen al zou het ...
Lief, ik was zo ontzettend moe, dat ik wel geslapen heb. Vanmorgen 2 vlekjes in mijn maandverband. Ik kan vanmiddag tussen 13 en 13.30 uur bellen tijdens het spreekuur. Dat ga ik dan ook zeker even doen.

4 jaar geleden

Reactie op DoubleBB

Echt geen paniek. Heb dit bijna 2 weken lang gehad (week 5 en 6). Vandaag g ...
Okee!! Gelukkig! Wat fijn voor jullie! Hoop heel erg dat ik dit binnenkort ook mooi nieuws mag delen met jullie.

4 jaar geleden

Hier nu elke keer echt dikke druppels bruin bloed.

4 jaar geleden

Ik zou je, bij bruin bloed, geen zorgen maken! Ik heb tot 8 weken bruine afscheiding/bloed gehad en soms heel licht roze bloed. Op echo kloppend hartje gezien, niks aan de hand

4 jaar geleden

Reactie op K04

Ik zou je, bij bruin bloed, geen zorgen maken! Ik heb tot 8 weken bruine af ...
Bedankt voor je reactie!! Ik bel vanmiddag even met de verloskundige of de echo misschien naar voren gehaald kan worden. Had je ook echt bruine druppels die eruit vielen terwijl je op de wc zat?

4 jaar geleden

Bedankt voor je reactie!! Ik bel vanmiddag even met de verloskundige of de ...
Ja heb ik ook gehad! Als je het aangeeft bij je verloskundige mag je al eerder een echo, vanaf week 7 ivm bloedverlies

4 jaar geleden

En heb je de verloskundige gesproken ?

4 jaar geleden

Nee.. m'n zoontje kwam precies in die tijd ertussen door met een ik wil alleen mama moment 馃槄馃檲馃檲 morgen ochtend weer een poging

4 jaar geleden

Inmiddels wel, ze zei eigenlijk wat ik al wel wist. Het hoeft niks te betekenen. 1 op de 5 vrouwen hebben hier last van. Als het hier bij blijft, hoef ik me geen zorgen te maken. Ik moest terug bellen bij krampen en helder rood bloed. Dus proberen om er maar wat minder over na te denken.

4 jaar geleden

Helaas... Vanavond heeft het bloeden toch doorgezet 馃槶馃槶馃槶

4 jaar geleden

Ah nee 馃様 ga je toch voor een echo om te kijken of het echt mis is?

4 jaar geleden

Sterkte ..

4 jaar geleden

Reactie op K04

Ah nee 馃様 ga je toch voor een echo om te kijken of het echt mis is?
Ik ga straks de verloskundige bellen om te vragen hoe nu verder. Denk ook niet dat alles er al uit is. Dus weet ook eigenlijk niet wat er verder nog gaat komen. 馃槩