17 Reacties

één maand geleden

Ik weet niet wat die van ons nog gaat doen als hij richting de 2 jaar gaat maar dit doet hij dus al sinds hij kan huilen in de wieg hahaha. Volg ff

één maand geleden

Die van ons is bijna 1,5 en wij kunnen ook niks meer goed doen, vooral ik eigenlijk. Het is alleen maar papa papa papa en als mr z'n zin niet krijgt gaat hij huilen.. ben blij als dit voorbij is🤣

één maand geleden

"Fijn" om te lezen dat wij niet de enige zijn🥲 Hier is het om en om: als ik iets verkeerd doe roept hij om z'n vader en andersom. Vandaag trok meneer mijn sok uit. Vervolgens helemaal over de zeik omdat ik mijn sok niet meer aan had 😂

één maand geleden

Och echt he! Krijsen en over de grond rollen wanneer t even anders gaat. Wel/geen slab om, wel/niet in de stoel, wel/niet zelf eten. Überhaupt eten. Verkeerde kant sok aan doen. Soms werkt negeren, soms blijft t dramaqueen

één maand geleden

Amaai, zo herkenbaar 🙈 blij te weten dat we niet alleen zijn. Ons meisje is een echte drama Queen momenteel 😂 en mama doet alles verkeerd, dus is het hier ook papa papa papa 🙈 en als haar iets niet aanstaat gaat ze gewoon gooien met spullen of smijt ze zichzelf in de grond... zelfs jasje aandoen is een ramp momenteel 😂

één maand geleden

Ook hier heel herkenbaar! Echt een enorme driftkikker. Als ze ergens gefrustreerd van raakt, gooit ze al haar speelgoed door de kamer 😅

één maand geleden

Ja hier ook zo 1. M’n oudste had dat totaal niet dus ik weet niet wat me overkomt 😂 boos als die iets niet mag, boos als het niet gaat zoals die wil, hele driftbuien pfff. Gooien met dingen, slaan etc wat een ellende soms 🥴

één maand geleden

Ohhh vreselijk, ik merk echt dat ik die buien en dat gemiep soms slecht trek. Echt een heel ander kind, miepen met haar handjes vooor haar ogen en haar hoofd op de grond. Full tantrum op straat. Vind het echt lastig wat je nou het beste kunt doen in zo’n situatie

één maand geleden

Heeel herkenbaar! Hier vooral snel boos / gefrustreerd! En veel zichzelf in de weg..

één maand geleden

Heel herkenbaar. Als ze haar zin niet krijgt is het huilen geblazen en kan ze zich dramatisch achterover gooien. Daarnaast heeft ze het woordje ‘nee’ helemaal ontdekt en is alles nee tegenwoordig 😩 Het kan hier erg gezellig zijn in huis soms hahah

één maand geleden

Rustig ernaast zitten en emoties benoemen én afleiden wordt ‘aangeraden’. Hier btw ook een driftige dreumes van 18 maanden 😅

één maand geleden

Reactie op MamavanN99

Heel herkenbaar. Als ze haar zin niet krijgt is het huilen geblazen en kan ...
Ohh die nee hoor ik ook zo vaak 🙈 het begint al als die uit bed komt. Ferran zal ik je slaapzak uitdoen? NEEEEEEE oké dan jongen 🫠

één maand geleden

Hier is het standaard nee echt niet... wrs zegt een van ons het vaak... want alleen Nee zegt ze dus niet. Alleen Nee echt niet mama/papa 😆

11 dagen geleden

Nou, hier zijn de driftbuien nog een tandje erger geworden 🥲 Hij kokhalst soms gewoon van het huilen/ de woede. Luier verschonen is ook ineens drama; het duurde vanavond gewoon 25 minuten, zo erg was hij over de zeik. Zeg me aub dat ik niet de enige ben😅

11 dagen geleden

Hier is het ook begonnen. Intens verdrietig als hij zijn zin niet krijgt, huilen schreeuwen NEE. Eten gaat moeizaam, wilt geen schone luier. Een erge eigen willetje. Soms begint hij ook zichzelf te slaan heel vervelend

10 dagen geleden

Hier ook een driftkikker in huis sinds 1 week. Ik denk als het over een hele dag gespreid 10 minuten geen drama was, dat het al veel is. Zo heftig dit. 😅

9 dagen geleden

Hier ook driftkikkertje. Het woord nee moeten we vermijden. Want het is een stopwoordje /spelletje bij haar geworden. Meerdere keren al een driftbui omdat haar boterham in de verkeerde vormpjes waren gesneden. 🙈