Hallo Allemaal!
Help ! Onze zoon Luuk (1 jaar ) wordt nu sinds ruim een week snachts weer wakker. Luuk heeft altijd wel up en downs gehad qua slapen snachts. (Overdag prima) hij sliep eindelijk 2 weken door. En nu weer niet maar toen konden we hem vaak gelijk wel weer in slaap krijgen maar nu weten we niet goed wat we moeten. Zoveel al geprobeerd.
10 min huilen en 1 min heen
Langer laten huilen
Even heen gaan en troosten
Flesje gedaan
Wiegen
Bij je houden
Etc etc
Soms valt ie dan wel in slaap en slaapt dan even maar wordt daarna weer wakker en dan weer t zelfde. Vanavond ook dan gaat die opeens zitten. Maar met de oogjes dicht. Zo moe, en valt weer om. En later van die pijn huiltjes maar de oogjes dicht. En snachts gaat hij dus ook zitten en is die wakker en blijft hij kijken naar de deur maar al blijven we een uur weg hij houdt uit zich zelf niet op. En wat hij dan heeft ? Geen idee. Te koud ? Heb hem al warmer aangekleed. Zowiezo niet te warm. Zijn temperatuur voelt goed. Geen vieze luier. Geen pijn of koorts.. snachts is het ook alsof die niet meer wil slapen. Maar als je hem bij je legt blijft hij wel rustig liggen. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen..
Herkend iemand dit ook? Of hebben jullie nog tips?!
Ik hoop het! Graag hoor ik van jullie,
Liefs een vermoeide moeder