9 Reacties
één jaar geleden
Nu ruiken deze sowieso raar ivm de kokosmelk (vind ik zelf).
Het kan verder geen kwaad. Mogelijk misschien aan dunne ofzo.
één jaar geleden
Is het een tht datum? Dat betekent tenminste houdbaar dus vaak langer dan dat maar dat is door de producent niet onderzocht of te garanderen. Met andere woorden: ruiken, kijken, proeven. In yoghurt groeien lactobacillen welke uiteindelijk in koloniën aanwezig zijn en bij een bepaald aantal voor bederf gaan zorgen. Vaak wordt het wat zuriger (yoghurt is al zuur van zichzelf natuurlijk) en uiteindelijk is het niet meer lekker, schuimend. Tja. Kan het kwaad. Dat ligt eraan of het echt al ver heen was. Vaak zijn dingen langer houdbaar dan die tht datum. Vaak laten mensen (baby’s ook) het wel staan als het niet goed meer is.
Op dit moment kun je weinig doen. Even aankijken. Bij een voedselinfectie zie je vaak kramp of overgeven of soms helemaal niks. Bij twijfel en klachten, naar huisarts bellen wellicht.
één jaar geleden
Grote kans dat als hij niet goed meer is, dat het lijfje van je kindje het zelf weg werkt. Ik zou me niet al te veel zorgen maken.
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Is het een tht datum? Dat betekent tenminste houdbaar dus vaak langer dan d ...
Ja, gelukkig heeft ze nergens last van ook geen diarree of overgeven. Maar ik vond het zelf vreemd ruiken op een gegeven moment en toen ik het proefde was het echt vreselijk. Snap niet hoe ze een paar hapjes naar binnen heeft gewerkt 🥲
één jaar geleden
Reactie op melson
Ja, gelukkig heeft ze nergens last van ook geen diarree of overgeven. Maar ...
Fijn dat het zo afgelopen is. Gelukkig is yoghurt en zo qua bederf minder ‘erg’ an bijvoorbeeld vlees of vis. Daar kun je echt goed ziek van worden. Maar snap dat je je zorgen maakt hoor.
één jaar geleden
Reactie op melson
Ja gelukkig heeft ze nergens last van 🥲 zo stom van me pff
Nee maak je vooral niet te druk. Iedereen doet een keer iets onhandigs. Geen man over boord hoor! Je hebt het toch niet expres gedaan..🙈 Niet zo hard voor jezelf!