5 Reacties

8 maanden geleden

Aah ik kan het met zo voorstellen, dat je nu met tegenzin naar die vlucht kijkt! Ik ben afgelopen november met mijn twee kids gevlogen naar Fuerteventura (meisje van bijna 3 toen en jongste die 14 maanden was). Heenreis prima, terug Mwah… tips? Het zo makkelijk mogelijk voor jezelf maken en ze de vlucht lekker alles gunnen;) Ik had wat leuke speeltjes mee en vooral veel lekkers zodat ze constant wat konden eten in etappes. En verder gaf ik dr lekker de speen (weet niet of jouw meisje die heeft) en af en toe telefoon met wat juf Roos filmpjes die ik van tevoren had gedownload. Ook had ik een draagzak mee en liep ik veel met haar het gangpad op en af. Veel meer dan dat kan je denk ik niet doen. T is vooral hopen dat ze op deze manier een beetje zoet blijven. En maak je vooral niet te gek als ze wat geluid maakt tijdens de vlucht. Ik ben hier enorm slecht in en maak me dan gek, wat uiteraard helemaal niet werkt…

8 maanden geleden

Ja ik gun dr alles maar ze kan geen seconde stil op schoot zitten. Dan gilt ze zo hard en word ze zo boos dat je t idee krijgt dat ze echt iets mankeert (om t maar even plat te zeggen) 🙈

8 maanden geleden

Ik zou geen geld besparen en als het kan de stoelen met beenruimte zo snel mogelijk reserveren, beste de eerste rij. Dan heeft je kleine wst ruimte om te spelen en iets te bewegen. Ik zat laatst met mijn zoontje bij het raampje ergens met geen ruimte, dat is echt niet te doen.. Voorderest ipad meenemen met filmpjes, nieuw speelgoed want dat is interessant, veel lekkers waar ze zoet mee zijn, neusspray + drinken voor de oren, speentje. Het is altijd spannend maar komt vast wel goed :)!

8 maanden geleden

Reactie op Babyvdl

Ja ik gun dr alles maar ze kan geen seconde stil op schoot zitten. Dan gilt ...
Ik snap je. Misschien dan, los van stijgen en dalen, een beetje laten dwalen.. Een autootje die ze over het gangpad kan rijden? Of een ander speeltje waarmee ze in het gangpad zelf kan zitten zodat ze wat vrijer zit? Dat zie ik vaker jonge kids doen. Een beetje aanrommelen op en over t gangpad. En wanneer ze op schoot moet ivm stijgen/dalen, iets heel lekkers geven? Chipje, koekje..telefoon/tv? Hopelijk kun je iets vinden wat werkt.

8 maanden geleden

Vooral veel eten! Ik ben in februari naar Italië gevlogen, is wel een kortere reis, maar eten wat m’n redding. Filmpjes downloaden Met je kindje door het gangpad lopen (heb veel heen en weer gelopen die vlucht haha) En inderdaad extra beenruimte kopen, ook al mogen ze daar niet zitten van de stewardess