13 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben dit ook ongeveer een week lang gehad. Na een paar uurtjes slapen ineens helemaal overstuur wakker en ontroostbaar. Gelukkig zijn de nachten nu weer als vanouds en denken wij inderdaad dat het een sprongetje was.. hou vol! Op een gegeven moment is mijn vriend steeds gegaan om haar weer neer te leggen en de speen te geven en op hem reageerde ze rustiger. Het leek wel of ze bij mij nog meer overstuur raakte en ze dan ook alleen maar bij mij wilde zijn. Zo hebben wij het uiteindelijk weer doorbroken.
één jaar geleden
Reactie op Christine22
Wij hebben dit ook ongeveer een week lang gehad. Na een paar uurtjes slapen ...
Ditt heeft ze ook sinds zaterdag dus aankomende zaterdag 1 week bij mij wil ze alleen komen naar vooralsnog echt huilen en krijsen en echt een houding vinden om in slaap te vallen van alle kanten bewegen was dit bij jouw ook het geval? Nou ik hooop dat het hier ook snel voorby gaat want dit zijn echt gebroken nachten en je weet niet wat je moet doen want het is ontroostbaar
één jaar geleden
Reactie op Hartje27
Ditt heeft ze ook sinds zaterdag dus aankomende zaterdag 1 week bij mij wil ...
Nee bij mij bleef ze liggen met had armen omhoog om opgetild te worden (ook als wij niet in de kamer waren) of ze zat rechtop overstuur in haar bedje. Als ik haar er dan uithaalde en ging spelen of lezen beneden dan zat ze met een grote grijns beneden maar wilde ik haar weer wegleggen dan begon het weer. Uiteindelijk is mijn vriend dus steeds gegaan en heeft hij zonder te praten, zonder het licht aan te doen etc. haar steeds weer neergelegd, speen in en een aai over haar bol. Daar werd ze rustig van.
één jaar geleden
Reactie op YsabelleV
Ja, hier ook! We pakken haar dan bij ons en dan slaapt ze vaak wel weer ver ...
Ik hooop ook echt dat het een fase is ze slaapt gewoon bij mij in bed en alsnog huilend wakker worden en ontroostbaar veel bewegen om in slaap te komen en bij mij slaapt ze dan uiteindelijk wel
één jaar geleden
Hier inmiddels na een week slecht slapen en overstuur wakker worden, erachter gekomen dat er meerdere kiezen doorkomen en deels al zijn doorgekomen. Eten weigert hij ook vaak. Schud heel vaak z’n hoofd. Ik vermoed toch echt die kiezen hier. Misschien bij anderen ook..
één jaar geleden
Precies dit!!! 😢😢 Leek vannacht voor het eerst weer beter…
Ze at ook niet een paar dagen..
één jaar geleden
Hierook last van gehad vorige week! Maar mijn dochter had last van tandjes. De kiesjes zijn doorgekomen. Eerst ook ziek met koorts en mega veel kwijlen en dan vooral 's nachts ontroostbaar en krijssen. Bij ons in bed gepakt en dan werd ze ook vaak krijsend wakker en kon ze weer even nietl haar slaap vinden (van de pijn denk ik)
Ik zou eens voelen in haar mondje of je niet iets voelt. Bedje misschien iets hoger zetten dat ze niet helemaal plat ligt? Bij ons heeft het geen zin want ze slaapt in een slaapzak zonder deken en ze rolt het hele bed door 😂 nu is het gelukkig weer beter en slaapt ze weer rustiger.