255 Reacties

één jaar geleden

Nou dan bijt ik het spits af. Hallo ik ben Hiromi, vijf weekjes te vroeg (uitgerekend op 1 september) geboren om 30 juli. 2240 gram, 46 centimeter na een bevalling van iets minder dan 5 uur. Het gaat heel goed met me ondanks dat ik wat te vroeg ben. Mama staat nog stijf van de adrenaline.

MOD

één jaar geleden

Reactie op Larissasamantha

FB groepen mogen hier niet gedeeld worden. Link verwijderd

één jaar geleden

Onze lieve kleine Otis 💙 geboren op 23 mei, 894 gram, via spoed keizersnee. 16 weken te vroeg geboren (8 september uitgerekend) en inmiddels 10 weken op de NICU. Hij gaat met kleine stapjes vooruit 😊

één jaar geleden

Vandaag is onze dochter Zoï Elise Aline geboren met 1015 gram. Ze is een pittige tante en zijn we erg blij mee. Want ze doet het erg goed.

één jaar geleden

Gisteren is om 03:50 onze zoon kaj geboren met een zwangerschapsduur van 34 weken en 4 dagen. Hij weegt 2055 gram en doet het hartstikke goed

één jaar geleden

Officieel uitgerekend eind September naar op 3 Augustus zijn onze dochters Amy (2350gr) en Mia (2080gr) geboren met 32 weken via een geplande keizersnede. Ze doen het super goed maar moeten uiteraard nog even in het ziekenhuis blijven <3 ❤️

één jaar geleden

Op 16/6 is onze dochter Nina geboren met een termijn van 27 weken! (Uitgerekend 15/9) Bij haar geboorte was ze 970 gram en 35 cm, inmiddels weegt ze alweer 2355 gram en is ze 44 cm! Ze is dmv een keizersnede gehaald waarbij er sprake was van een uterus ruptuur. Ze is een echt vechtertje 💕. Kleine stapjes vooruit en af en toe weer achteruit, de weg duurt nog lang maar we komen er vanzelf 💜

één jaar geleden

Op 5 augustus is onze zoon Hugo geboren met 34 weken (15-9 uitgerekende datum). Onze kleine Hugo weegt 1340gr en zal voorlopig in het ziekenhuis blijven om aan te sterken.

één jaar geleden

6 augustus is onze dochter Loué geboren om 6:43 met een lengte van 40 cm en een gewicht van 1685 gram.

één jaar geleden

Onze lieve zoon Stephan is gisteren 10-08 geboren. 36 weken en 4 dagen. 49 cm en 2805 gram.

één jaar geleden

22 juli 2022, 05:16, 1750 gram. Geboren met 32+5 weken, met een spoed keizersnede. Inmiddels bijna 36 weken, en 2110 gram ❤️

één jaar geleden

Mijn naam is Djaevy en ik ben vandaag 12-08-2022 om 10:17 geboren met een gewicht 3375gr en 49cm. Mama is gister opgenomen omdat de voorweeen erger waren en 1 a2 cm ontsluiting. Om 1.30 weer controle toen zat er 3cm en kreeg Mama een injectie om te slapen. Om 6u werden de krampen erger en en kwam er meer regelmaat in. De weeën werden krachtiger en pijnlijker. De gynaecoloog wilde graag kijken hoeveel ontsluiting er was maar werd weggeroepen. Toen kwam er een hevige wee en daar braken de vliezen. Op de bel gedrukt en de gynaecoloog wilde controle doen. Ze kwamen om de 2min en de drang begon ook al. Eenmaal gecontroleerd was er al 9cm en 1min erna zonder enig controle kreeg Mama persdwang. Na 2 persweeën was ik geboren en doe het al goed. Ik moet nog wel even bijkomen van deze snelle reis. Maar misschien mogen wij morgen naar huis. Ik ben geboren met 36,6weken en eigenlijk stond de inleiding gepland voor as zondag 37,1weken.

MOD

één jaar geleden

Reactie op September mini

Hi dames, Zoals eerder aangegeven mogen FB groepen hier niet gedeeld worden. Succes met de laatste loodjes

één jaar geleden

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoedkeizersnede. Helaas hebben we haar moeten laten gaan en is ze vlak daarna overleden⭐️

één jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoe ...
Rust zacht liefe Milou! 💗 Ik wens jullie heel veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoe ...
Gecondoleerd & heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter , Milou! ✨🥀

één jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoe ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Milou, en gecondoleerd met dit vreselijke verlies ⭐ Heel veel sterkte toegewenst ❤️

één jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoe ...
Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en liefs voor jullie. Op deze app is ook de groep ‘vlindertuin’ met soortgelijke ervaringen. Dit heeft mij destijds wel veel geholpen

één jaar geleden

Reactie op MamavanTG

Vanmiddag is onze dochter Milou⭐️ geboren met 33.3 door middel van een spoe ...
Gecondoleerd met het verlies van jullie dochtertje Milou, heel erg veel sterkte 🥀⭐

één jaar geleden

Gecondoleert en heelveel sterkte