Onze zoon slaapt snachts van 19:30 u +- tot 06:30 u ongeveer. Vaak is hij dan rond 08:00 / 08:30 u weer moe en slaapt hij bijna iedere ochtend tot ongeveer 11:30 u, dit lijkt mij niet heel normaal😅 hierna slaapt hij smiddags nog een keertje van 15:00 - 16:00 u ongeveer.
Hij heeft het schijnbaar echt nodig, maar hij zou toch prettiger zijn als hij snachts dan iets langer slaapt. 🤷🏼♀️
Ik vind de nacht al behoorlijk goed.... Denk niet dat je heel veel meer kan verwachten eigenlijk.....
Ochtend dutje na 9 uur is sowieso het advies altijd. Dus die kant oprekken en langzaam wordt dat later. Kan vroege wakker gaan tegengaan
Oh wat klinkt dit heerlijk (slapen van 19.30 tot 06.30 uur)!!! Ben stiekem wel een beetje jaloers haha. Ik zou namelijk niet weten hoe het voelt om een nacht door te kunnen slapen, want ons meisje wordt nog meerdere keren per nacht wakker...! Dus count your blessings :-)!
Ik zou ook ochtenddutje na 9 uur doen. Korter maken en middag dutje langer. Maar..... Wees blij dat je kindje dit s nachts slaapt! Wij kunnen er meerdere keren per nacht uit
Ik denk dat ik me verkeerd heb verwoord. Het gaat niet om de nacht, die is prima, maar het gaat om het slaapje overdag van 3 u, dit is erg lang waardoor hij ook op de opvang niet in het programma mee kan draaien en zo de hele ochtend mist
Ik denk dat ik me verkeerd heb verwoord. Het gaat niet om de nacht, die is ...
Ik zou inderdaad proberen om het ochtendutje na 09:00 te doen en hem na een 45 min ongeveer wakker te maken. en zijn middagslaapje langer te maken, bijv dan rond 13:00 weer laten slapen tot 15:00. Wellicht dat hij dan ook langer slaapt in de ochtend
Ik zou inderdaad proberen om het ochtendutje na 09:00 te doen en hem na een ...
Dit zou ik ook proberen! Slaapcoaches raden rond deze leeftijd 2,5 uur slaap overdag aan, in de ochtend een halfuur en middag 2 uur. Je kan proberen of het effect heeft :)