12 Reacties
3 jaar geleden
Bij mij is het 9,5 maand geleden en het litteken is nog vrij rood. Op sommige plekken wordt het al witter.
Ik merk dat ik er geen gevoel in heb (of eigenlijk wel, echt zo'n naar gevoel alsof je een verdoving hebt gehad bij de tandarts).
Een plek is binnenin heel hard en dat merk in vooral rondom mijn menstruatie. Alsof er een groot verdoofd blok in mijn buik zit. Gelukkig zie je dat niet aan de buitenkant.
3 jaar geleden
Bij mij is het 9,5 maand geleden en het litteken is nog vrij rood. Op sommi ...
Dat heb ik ook! Vooral rond mijn menstruatie merk ik dat het rond die plek van binnen meer pijn doet, echt als een blok beton voelt het aan. Vraag me af of dat normaal is.
Maar ben dus niet de enige zo te lezen
3 jaar geleden
Die van mij is paars en is bijna 9 maanden terug. Rond mijn menstruatie veel last binnenin op de plek van het litteken. Heb wel het idee dat het steeds wat "beter" wordt.
3 jaar geleden
Reactie op mikki04
Dat heb ik ook! Vooral rond mijn menstruatie merk ik dat het rond die plek ...
Heb jij ook dat je het 'blok' gewoon kan vastpakken? Blijft elke maand fascinerend. Ik denk dat het littekenweefsel is dat rond de menstruatie gewoon wat meer naar de oppervlakte wordt geduwd.
3 jaar geleden
Bij mij is het na een jaar wit / roze en op sommige plekjes nog rood. Gevoeligheid wordt steeds beter, nog wel doffe plekken. Ik heb eerder een grote operatie gehad en daarbij is de dofheid nooit helemaal weggegaan, dus dat verwacht ik nu ook eigenlijk. Ik voel zeker nog een hoop littekenweefsel onder het litteken, maar heb daar meestal geen last van.
3 jaar geleden
Nu 8,5 maand geleden. Mijn litteken is nog vrij rood en heb er ook nog regelmatig pijn aan, vooral als ik plotseling opsta oid. Ik vroeg me af of ik met zo'n rood litteken wel zwanger moet worden. Is dat niet gevaarlijk? We willen over paar maanden weer proberen.
Ik heb ook helemaal zo'n strakke streep met een buik eroverheen hangend. Zo lelijk!
3 jaar geleden
Heb jij ook dat je het 'blok' gewoon kan vastpakken? Blijft elke maand fasc ...
Is littekenweefsel, ik had het na 2 keizersnedes echt erg! Bij de laatste keizersnede had ik een vrouwelijke gyneacoloog (thankgoddd) die heeft al het littekenweefsel weggekliefd en de wond netjes gemaakt zodat het niet zo naarbinnen zit!