230 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier nog 0 馃槀馃槅

茅茅n jaar geleden

Mijn zoon is nu 7 maanden en 1 week en ik zag eergister dat de eerste 2 ondertanden een beetje door zijn gekomen

茅茅n jaar geleden

2 tandjes onder (1mm door) leeftijd 7 maanden

茅茅n jaar geleden

7tandjes zijn al door en 1 is aan het door komen hij is van 8-9馃挋

茅茅n jaar geleden

Ooo zo veel al! Haha hier bijna 8 maanden en er zitten 2 tandjes onderaan

茅茅n jaar geleden

7 maanden en 2 ondertanden en 4 boven, al een tijdje. Die hoektanden schemeren al helemaal wit door aan beide kanten boven dus ik verwacht die ook.binnenkort

茅茅n jaar geleden

Haha veel verschil hierin dus 馃槄

茅茅n jaar geleden

Hier nog geen tanden en ook nog niets te zien wat wijst op tandjes die snel door zullen komen. Zelf kreeg ik mijn eerste tand met 17 maanden.. dus zou me niets verbazen als ze ook laat is 馃槄

茅茅n jaar geleden

Hier nu 4 en een 5e op komst. 2 vanonder en 2 vanboven. Mijn meid is 7 maanden en 2 weken 馃槉

茅茅n jaar geleden

Hoi hoi, mijn dochter wordt 22 april 8 maanden en heeft: 2 onder tandjes en 2 boven tandjes ( hoek tanden )

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lina_w

Haha veel verschil hierin dus 馃槄
Ja bizar he!

茅茅n jaar geleden

0! Volgende week is ze 7 maanden... 馃槵馃榾

茅茅n jaar geleden

Geen tandjes nog. 馃し鈥嶁檧锔廐ij is nu 7 maanden. Zijn grote broer was ook laat met alle tandjes, dus we wachten het rustig af馃槄

茅茅n jaar geleden

Sinds iets voor 6 maanden 2 tandjes vanonder in het midden! :-)

茅茅n jaar geleden

7 maanden en 3 tandjes onderin. Hij houdt zijn eigen volgorde aan馃槄

茅茅n jaar geleden

Nog steeds geen tand te zien hier! Dame is 6,5 maand en heeft al wekenlang ongeveer alle symptomen, maar we zien nog steeds niks. 馃槀

茅茅n jaar geleden

Hier zitten vol smart op de eerste tandjes te wachten 馃ズ denk al maaaaaanden dat er iets aan komt, maar helaas

茅茅n jaar geleden

Nog geen tanden hier, en ook nog niet op komst. Mijn oudste 2 dochters kregen het eerste tandje pas bij 12/13 maanden door 馃檲

茅茅n jaar geleden

6,5 maand en de onderste twee snijtanden zijn erdoor sinds 2 a 3 weekjes

茅茅n jaar geleden

Hier al 8 tandjes (4 boven en 4 onder) en nummer 9 en 10 zijn al bijna zichtbaar. Over een kleine week is hij 7 maanden en ja, hij was erg vroeg met tandjes 馃槄.