230 Reacties

één jaar geleden

Hier nu 4 tandjes, 7 maanden oud! Ik zie de volgende 2 ook al komen.. gaat snel!

één jaar geleden

7.5 maand oud en nog geen tandjes te bekennen!

één jaar geleden

Hier 6,5 maand en de onderste 2 tandjes zijn er en boven een hoektandje ook 😅 net een duiveltje nu haha! Verder nog niks in aantocht maar kan zo gebeuren! Komt vanzelf

één jaar geleden

Ons zoontje is nu 7,5 maand maar nog geen tandjes te bekennen!

één jaar geleden

Hier 7.5 maand en hij heeft 2 onderhanden die nu voor de helft eruit zijn gok ik.

één jaar geleden

7 maanden en al een paar weekjes 2 onder tanden.

één jaar geleden

7 maanden en 2 onder tandjes😍

één jaar geleden

Bijna 7 maanden en 2 tandjes onder die net doorkomen. Maar het zoontje van één van de verloskundigen bij onze praktijk had met 12 weken al tandjes, dus denk dat het allemaal mogelijk is...

één jaar geleden

Vandaag 7m en 2 tandjes!

één jaar geleden

7 maanden en 2 ondertanden

één jaar geleden

Hier 0 tandjes. Hij is van 7 september.

één jaar geleden

Hier nog geen enkele, ze is op 26 sept geboren. Ik zie en voel ook nog helemaal niets.

één jaar geleden

0, en er komt ook niks door nog 😅ik kreeg zelf schijnbaar pas mn eerste tand met 14 maand ofzo dus ben benieuwd 🙃

één jaar geleden

Met 6 maanden gelijk 2 onder tandjes

één jaar geleden

Reactie op Natacha21

Hier nog geen enkele, ze is op 26 sept geboren. Ik zie en voel ook nog hele ...
Hier sinds vorige week 2 tandjes onder… hij stopte mijn vingers is zijn mond dus voelde ze direct! Hij is nu wel onrustig en hangerig dus ik wijt het aan de tandjes

één jaar geleden

7 maanden is meneer onder heeft die er 2 nu komen ze boven tanden en hoektanden door

één jaar geleden

Mijn jongen is over 5 dagen 8 maanden en zie al zijn 5’de & zijn 6’de tandje al.. Hij krijgt zijn tanden achter elkaar dit is zo vermoeiend pff..

één jaar geleden

Reactie op Cher2022

Hier 0 tandjes. Hij is van 7 september.
Idem

één jaar geleden

7 maandjes, nog niets te zien..

één jaar geleden

7 ½ maand en nog geen 1