Mijn meisje wordt binnen 2 dagen 7 maanden en sinds gisteren komt tandje 5 uit.
Ik vraag me af of dit uitzonderlijk veel is of gaat het bij anderen ook zo vlug? 😅
Ze heeft nu 4 tanden onderaan en 1 bovenaan.
Ik hoop zo dat ze hier binnenkort doorkomen. Mijn dochter is vandaag niet te genieten, huilerig, hangerig, rode wangen en zit constant met haar vuistje in haar mond... konden ze soms ook maar zeggen waar ze last van hadden 😅
2 ondertandjes en 4 boven. De onderste 2 kwamen met exact 4 maanden. De rest de afgelopen week.
Mijn dochter (nu 2 jaar) kreeg haar eerste tandje pas met 8 maanden😂🙈
Hier bijna 7 maanden, al weken lang alle symptomen van tanden krijgen; rode wangen, rode billen, veel bijten, overmatig kwijlen, aan z'n oortjes zitten... maar tandjes? Ho maar! Geen één! 😂😂
Bijna 8 maanden en nog geen tandjes maar er komt wel iets al, ze heeft er ook mega veel last van dus heeft iemand tips!?😩😂 werkt een gel? En welk merk? Of een barnsteen ketting
Onze kleine meid over twee dagen 8 maanden maar nog altijd geen tandje in zicht. Ik geniet altijd enorm van haar dikke tandloze glimlach, wetende dat dat niet lang meer gaat duren 😊
7 maanden en 4 dagen. Heeft al 2 flinke ondertanden en bovenste 4 komen nu tegelijkertijd door. Voel ze al alle 4, hij heeft er flink last van. Gebruik dentinox en helpt goed!
3 mei is onze kleine meid 8 maanden en nog “maar” 2 tandjes. De oudste had nu al ruim 8 tanden dus dit is even “gek” 😂. Wel enorm schattig bekkie als ze lacht met die kleine ondertandjes haha 🥰
Mama een vraagje mijn kleine van 7 maanden heeft 2 ondertandjes maar her lijkt alsof ze maar voor de helft zijn doorgekomen is dit normaal? Of moet ik me zorgen maken