230 Reacties

één jaar geleden

0🙈 Ook 7 maanden

één jaar geleden

Ik hoop zo dat ze hier binnenkort doorkomen. Mijn dochter is vandaag niet te genieten, huilerig, hangerig, rode wangen en zit constant met haar vuistje in haar mond... konden ze soms ook maar zeggen waar ze last van hadden 😅

één jaar geleden

2 ondertandjes en 4 boven. De onderste 2 kwamen met exact 4 maanden. De rest de afgelopen week. Mijn dochter (nu 2 jaar) kreeg haar eerste tandje pas met 8 maanden😂🙈

één jaar geleden

Haha jeetje wat een verschillen! Mijn zoontje heeft 2 ondertandjes die nog niet helemaal uitgegroeid zijn. Hij is vandaag 7 maanden.

één jaar geleden

Nog helemaal niks! Onze dochter is nu 7,5 maand

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft 1 tandje en het tweede is onderweg. Ze is nu 7 maanden en 1 week.

één jaar geleden

8 maanden en de eerste 2 zijn er bijna door. Verder zie ik nog geen andere opkomen.

één jaar geleden

Mn dochtertje 7mnd heeft 2 onder die nog iets verder door moeten komen. Mn jongentje (ook 7 mnd) heeft nog helemaal niks en niks te voelen nog 🤣

één jaar geleden

7 maanden en een tandloos bekkie😂

één jaar geleden

0 😅 hoe merkte jullie vooraf dat er tandjes kwamen? En hoelang duurde het? Ik denk nu al dagen dat er tandjes komen, maar niets te zien …🤭

één jaar geleden

7 maanden en twee ondertanden heel schattig 🥰

één jaar geleden

Hier bijna 7 maanden, al weken lang alle symptomen van tanden krijgen; rode wangen, rode billen, veel bijten, overmatig kwijlen, aan z'n oortjes zitten... maar tandjes? Ho maar! Geen één! 😂😂

één jaar geleden

Bijna 8 maanden en nog geen tandjes maar er komt wel iets al, ze heeft er ook mega veel last van dus heeft iemand tips!?😩😂 werkt een gel? En welk merk? Of een barnsteen ketting

één jaar geleden

Reactie op Babs1203

Hier bijna 7 maanden, al weken lang alle symptomen van tanden krijgen; rode ...
Nou dit! Het interesseert me weinig of die tand er komt, als ze maar niet meer 8x per dag poept en onder de luieruitslag zit. 😩

één jaar geleden

Onze kleine meid over twee dagen 8 maanden maar nog altijd geen tandje in zicht. Ik geniet altijd enorm van haar dikke tandloze glimlach, wetende dat dat niet lang meer gaat duren 😊

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Nou dit! Het interesseert me weinig of die tand er komt, als ze maar niet m ...
Ojaa verschrikkelijk!! Hier ook nu echt veel poepluiers 😮‍💨

één jaar geleden

7 maanden en 4 dagen. Heeft al 2 flinke ondertanden en bovenste 4 komen nu tegelijkertijd door. Voel ze al alle 4, hij heeft er flink last van. Gebruik dentinox en helpt goed!

één jaar geleden

3 mei is onze kleine meid 8 maanden en nog “maar” 2 tandjes. De oudste had nu al ruim 8 tanden dus dit is even “gek” 😂. Wel enorm schattig bekkie als ze lacht met die kleine ondertandjes haha 🥰

één jaar geleden

Kleine meid heeft 2 tandjes onder. En pas vanaf gisteren 2 tandjes boven. Kleine meid is 7maanden. 😁

één jaar geleden

Mama een vraagje mijn kleine van 7 maanden heeft 2 ondertandjes maar her lijkt alsof ze maar voor de helft zijn doorgekomen is dit normaal? Of moet ik me zorgen maken