Mijn meisje wordt binnen 2 dagen 7 maanden en sinds gisteren komt tandje 5 uit.
Ik vraag me af of dit uitzonderlijk veel is of gaat het bij anderen ook zo vlug? 😅
Ze heeft nu 4 tanden onderaan en 1 bovenaan.
Mijn zoontje heeft sinds hij 9 maanden is 8 tanden en momenteel (ruim 10 maanden), komen de twee bovenste hoek tanden door…. waarom dat allemaal zo snel moet?!🤷♀️😞
Bij mijn zoon van 10 maanden zijn inmiddels de 8 voortanden (4 onder en 4 boven) en 4 kiezen door en nu is hij weer gammel omdat de 4 hoektanden doorkomen.. bij hem kwamen de tandjes telkens per 2 door, arm ding. Zo sneu om te zien dat hij er steeds een paar dagen zo ziek van is (herkennen jullie dat ook?).
Ons zoontje heeft sinds 6 maand ong. 8 tanden. Afgelopen nacht was drama, oneindig hard gehuild, ontroostbaar. Sinds gisteren heel veel (!) kwijlen en wisselend koorts. Ik vermoed dat er hoektanden aankomen, het doet hem iig heel veel pijn, erg sneu!!!
Nu heeft hij er boven 2 en onder 2.
Momenteel komen er nu ook 4 tegelijk aan. 2 boven 2 onder weer.
Merk nu wel dat hij best wel last heeft.
Weten jullie of Paracetamol ertegen werkt??
Ze is bijna 11 maanden maar nog 0 tandjes.
Heb wel het idee dat er binnenkort iets gaat doorkomen, heel veel vieze luiers en er komen onder wat bultjes te zien
Net 11 maanden, 4 tanden + 2 kiezen en 2 beginnend doorkomende hoektanden boven en onder 4 tanden + 2 kiezen en beginnend doorkomende hoektanden, alleen nog 4 kiezen en dan is haar eerste gebitje al compleet!
Onze oudste had met 11 maanden net haar eerste tanden. Ieder kindje doet het op zijn eigen manier.