230 Reacties

茅茅n jaar geleden

2 onder tandjes!

茅茅n jaar geleden

11 maanden, heel veel wil te zien maar 0 doorgekomen nog

茅茅n jaar geleden

6 tandjes, waarvan 4 vanboven en 2 vanonder

茅茅n jaar geleden

Inmiddels 11 maanden en nog steeds geen tanden馃ぃ

茅茅n jaar geleden

8 tanden en 1 kies

茅茅n jaar geleden

Reactie op s0phie91

Inmiddels 11 maanden en nog steeds geen tanden馃ぃ
Hier bijna 11 mnd en ook niets. Ze kwijlt de laatste dagen wel meer en broodkorsten en soepstengels gaan moeilijker Ik vroeg de tandarts en die zei. Alleen maar fijn, de kaak is nu veel ruimer waardoor de tanden meer ruimte hebben en dus kans op een mooier gebit Dus dat hou ik maar in mijn achterhoofd.

茅茅n jaar geleden

5, bijna 6. 3 onder en 2 boven zijn net door, de 3e boven is nu bezig met doorkomen 馃構

茅茅n jaar geleden

Morgen is hij 11 maanden. Hij heeft 4 boventanden en nr 5 lijkt eraan te komen, en 3 ondertanden plus een doorkomende kies.

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter had met 4 maanden al 2 tanden en rond 9 maanden een stuk of 8. Zoon is nu 11 maanden en heeft nog maar 2 tanden onder.

茅茅n jaar geleden

Hier vier en af en toe begint hij flink te kwijlen en vermoed ik dat nieuwe taken in aantocht zijn. Maar vooralsnog vier. Hij is over een weekje 11 maanden.

茅茅n jaar geleden

4 boven en 4 onder en binnen 2 weken is hij 1 jaar

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Nog niets! Overmorgen 11 maanden. Onze zoons waren ook niet erg vlot, maar mevrouw doet het wel erg rustig aan. Ze heeft er geen last van, knaagt met het grootste gemak door een appel met schil heen :)

茅茅n jaar geleden

Vraagje: hoe weten jullie wanneer de boventandjes aan het doorkomen zijn? Onze dame heeft nu 2 ondertandjes en is de laatste dagen weer erg aan het bijten/knagen op alles, dus we hebben een vermoeden dat boven binnenkort misschien gaat doorkomen. We voelen nog niks en we mogen echt met geen mogelijkheid bij haar boven in de mond kijken 馃槄 We zijn wel benieuwd, maar ik gok dat het gewoon geduldig wachten is?

茅茅n jaar geleden

Zojuist ook de eerste 2 onder kiezen ontdekt馃檲 hij moet nog 1 worden馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op 3jongensmama

5, bijna 6. 3 onder en 2 boven zijn net door, de 3e boven is nu bezig met d ...
Inmiddels 3 boven en 4 onder

茅茅n jaar geleden

Vandaag tand nr 8 ontdekt 馃槃 4 boven, 4 onder. Hij is 11 maanden

茅茅n jaar geleden

11.5 maand.. nog 0馃お

茅茅n jaar geleden

Volgens mij komen er 2 kiezen door. De kleine meid is laat gestart met tandjes maar heeft een goede inhaalslag gemaakt 馃檲.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Damel

11.5 maand.. nog 0馃お
Same馃槀

茅茅n jaar geleden

mn zoontje had 8 tanden bij 8 maanden, eerst 2 bij 3/4 maanden toen de 2 bovenste, en dag later kwamen er 4 tegelijk.