7 Reacties
9 maanden geleden
Heb je al iets anders geprobeerd als water? Want sinds ze hier een paar keer de drinkbeker van haar zus met ranja te pakken heeft gehad vertikt ze hier ook water.
9 maanden geleden
Reactie op IkPien
Ze lust gewoon water dat is het probleem niet.
Ze krijgt niets anders dan ...
Ik bedoel alleen te zeggen dat ze misschien ergens iets anders heeft geproeft wat ze nu lekkerder vindt als water.
Mijn dochter lust ook water, maar sinds ze weet dat er ook andere dingen bestaan om te drinken prefereert ze die dingen.
9 maanden geleden
Zelfde hier, ook reden om de 2 flessen nog niet verder af te wachten.
Het heeft niets te maken met iets lekkerders gehad hebben, ze heeft nog weinig drinkbehoefte er om heen.
Ik probeer t nu tussendoor wat vaker aan te bieden, soms (heel 🤣) duidelijke nee, soms toch war meer slokken.
Ik heb me er heel druk om gemaakt. Maar luiers zijn nog vol genoeg, dus ondertussen ben ik er relaxeder in
9 maanden geleden
Hier precies hetzelfde. In het ziekenhuis - we waren voor iets anders - zei de kinderarts dat het niet zo erg is. Er wordt veel uit voeding gehaald (fruit en Havermoutpap bij ons bijvoorbeeld). Toen ik refereerde naar de adviezen van het voedingscentrum werd er gelachen. Heb niet meer scherp hoeveel daar werd geadviseerd, maar na uitleg leek de verhouding aantal geadviseerde ml met het kleine dreumes lijfje ook wel heel scheef.. Volwassenen drinken ook lang niet allemaal 2 liter water per dag. Ik maakte me er erg druk over, maar heb het losgelaten. Nu wordt er al meer gedronken gelukkig. Zolang de plasluiers maar blijven komen, geen zorgen dus.
9 maanden geleden
Reactie op September16
Hier precies hetzelfde. In het ziekenhuis - we waren voor iets anders - ze ...
Las voor een kind 1 liter.
Ze heeft prima luiers. Vooral na het middagdutje, daarvoor drinkt ze 120 ml op. En de nacht luier is ook zeer nat. Misschien toch maar meer loslaten
9 maanden geleden
Hier was ik steeds met die drinkbeker aan het leuren en aanbieden. Sinds ik net als op de opvang op vaste moment die beker aanbied, drinkt hij geweldig goed. Anders steeds mini slokje.
Nu ontbijt en daarna om 10 uur bij fruit pas weer. Zet eerst water neer en dan is er zo een halve beker op.
Scheelde hier veel.
En verder: als de luiers prima zijn,….