7 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga hem vanavond bestellen dus ik volg even 馃し

3 jaar geleden

Ik heb 'm ook besteld voor onze "Friemel". Zo verliefd op dit bedje. Hoor/lees alleen maar goede verhalen over dit bedje, als je de reviews op meerdere websites mag geloven. 馃グ

3 jaar geleden

Wij hebben 'm ook en heel blij mee! Makkelijk in elkaar te zetten en heeft een mooie vintage uitstraling. Qua gebruik nog geen idee maar je kan de bodem wel verstellen.

3 jaar geleden

Wij vinden de bijpassende commode helemaal niet mooi. Wat hebben jullie er bij? Wil een beetje inspiratie

3 jaar geleden

Ik realiseer me dat ik dit plaatste in een groep waarin men ongeveer even ver in de zwangerschap is als mij. En dus nog geen ervaring heeft met het bedje haha. Tenzij je natuurlijk al kindjes hebt. Voor ons is het de eerste haha. @emmadbk wij hebben de welbekende hemneskast in het wit. Ik zou het bedje ook in het wit kopen. Denk dat het wel leuk staat, ondanks het verschil in stijl

3 jaar geleden

Reactie op LB91

Ik realiseer me dat ik dit plaatste in een groep waarin men ongeveer even v ...
Wij kopen hem juist in het bruin omdat het mooi bij onze andere spulletjes past. Vandaar ook de vraag wie er inspiratie heeft. Ik vind de hemnes er niet leuk bij, aangezien onze stoel antiek er uit ziet. Dus de hele kamer wordt lekker vintage 馃挀

3 jaar geleden

Wij hebben dit bedje ook gekocht, is echt super mooi! We hebben het gecombineerd met een simpele witte open commode van ikea + rieten mandjes. Of het bedje een goede hoogte heeft voor jullie durf ik geen uitspraak over te doen ;-) hier is het bedje nog niet in gebruik. Zelf ben ik 1.65 en mijn vriend is 1.78, het lijkt ons allebei wel een en prettige hoogte haha.