4 Reacties

9 maanden geleden

Niet perse snel om alles. Als mijn kleine man niet lekker is dan is het echt chaos in huis 😂 zelfs als zijn plakje kaas niet goed op zijn broodje ligt gaat hij uit zijn plaat. Kan ook misschien frustratie zijn die jou kleine heeft.

9 maanden geleden

Ja hier ook.. ik weet soms echt niet wat ze wil. Ontzettend eigen willetje en wat ik ook aanbied het is direct schreeuwen. Soms denk ik jee is er niet meer aan de hand. Vind dat ze ook nog zo weinig begrijpt naar mijn idee.. en ze zegt ook nog geen woordjes dus dat is ook lastig. Hoe ik hiermee omga? Ik werk 3 a 4 dagen in de week dat helpt mij om er doorheen te komen. Plus ze is een goede slaper dat scheelt!

9 maanden geleden

Reactie op Lk412

Ja hier ook.. ik weet soms echt niet wat ze wil. Ontzettend eigen willetje ...
precies hetzelfde hier! hoe gaat dat als je ergrns bent bv op een feestje of op visite ?

9 maanden geleden

Reactie op Marieke Holtslag

precies hetzelfde hier! hoe gaat dat als je ergrns bent bv op een feestje o ...
Ja dan kan ze ook schreeuwen. Zie er vaak tegenop om ergens op visite te gaan Staat er bijvoorbeeld chips op tafel schreeuwt ze gerust half uur lang omdat ze die chips wil. Als ik geluk heb gaat ze soms van mijn schoot af om even te spelen. Dat is dan paar min dan komt ze weer terug. Ik laat haar dan veel filmpjes kijken op mij telefoon voor afleiding.