10 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet wat voor kinderwagen je hebt? Ik heb de bugaboo donkey 3 met meerijdplankje en dit meerijdplankje kan omhoog geklapt worden!

2 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Ik weet niet wat voor kinderwagen je hebt? Ik heb de bugaboo donkey 3 met m ...
Dank 💛 ik heb de easywalker charly. Zal eens op zoeken welke je hebt en of die past. Als niet : Misschien heeft iemand anders nog een tip, voor een universele 🥰
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Dank 💛 ik heb de easywalker charly. Zal eens op zoeken welke je hebt en of ...
Ik zal eens voor je kijken?

2 jaar geleden

Ik zou eens langs een babypark gaan, dan kan je ze allemaal testen. Ik heb een universele met zitje erop, bij een joolz day kinderwagen. En ik kan 'm niet omhoog klappen en ik kan de rem niet meer erop zetten door het zitje. Dus ik zou dat wel even goed checken 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Ik zou eens langs een babypark gaan, dan kan je ze allemaal testen. Ik heb ...
Goeie tip! Helemaal niet gedacht aan de rem 🥴

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Ik zou eens langs een babypark gaan, dan kan je ze allemaal testen. Ik heb ...
Dit zou ook mijn tip zijn, gewoon even testen. Mijn plankje komt daar ook vandaan, kan omhoog en los. Ik haal m vaker los dan omhoog tegenwoordig. Als ik 'm omhoog doe wordt de peuter namelijk boos 😄 dus nu ga ik meestal zonder plank en de peuter gaat op z'n loopfiets

2 jaar geleden

Ik heb die van joolz. Kan omhoog maar geen idee of die ook op wagens plankjes kan.

2 jaar geleden

Reactie op MomOfL

Dit zou ook mijn tip zijn, gewoon even testen. Mijn plankje komt daar ook v ...
Helemaal gelijk wbt dat ergens testen. Ik ga eens kijken of dat ergens in de buurt kan. (Apeldoorn) baby park is wel een stuk rijden. Loopfiets doet onze zoon soms ook, maar het zou vooral handig zijn met lopend van school halen. Het is net te ver na een lange schooldag.

2 jaar geleden

Reactie op Babyvdl

Ik heb die van joolz. Kan omhoog maar geen idee of die ook op wagens plankj ...
Dank je wel, ik ga hem opzoeken

2 jaar geleden

Wij hebben een lascal buggy board als je deze niet gebruikt kan je die met een touwtje aan de beugel van de wandelwagen vast maken
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.