11 Reacties
4 jaar geleden
Hi Sofielars,
Onze dochter had helaas hydrops. Is dit ook bij jullie baby gediagnosticeerd?
4 jaar geleden
Hee, ik heb helaas bij 11 weken te horen gekregen dat ons kindje hydrops foetalis heeft. Was toen al niet levensvatbaar verklaard. Ik ben inmiddels 19 weken zwanger en het kan elk moment afgelopen zijn. Heel onzeker die weken. Het is wel zeker dat het kindje buiten mijn buik niet kan overleven. Afgelopen maandag een uitgebreid onderzoek gehad in het ziekenhuis. Blijkt dat ons kindje ook ernstige hartafwijkingen heeft. Heel spannend allemaal.
Als je het wil delen; hoever ben jij dan nu? En wat hebben ze in het ziekenhuis gezegd? Ben benieuwd hoe het bij anderen vergaat. Ik kan zo weinig ervaringsverhalen vinden over mensen die hetzelfde hebben meegemaakt🙈
Liefs en heel veel sterkte meid❤️
4 jaar geleden
Reactie op leah
Hee, ik heb helaas bij 11 weken te horen gekregen dat ons kindje hydrops fo ...
Vreselijk pijnlijk en onwezenlijk hé.. bij ons zagen ze vorige week op de 20weken echo dat er veel vocht rond de darmen, longen en onder het huidje zat. In het UZ zagen ze nu gisteren dat zn voetjes en handjes ook een bizarre stand hadden.. zo vreselijk oneerlijk allemaal. We hadden al zoveel liefde voor hem..
4 jaar geleden
Och lieve meiden, wat vreselijk. Ik kon destijds ook niemand vinden die dit had meegemaakt.
Onze Florine had vocht om haar hele lijfje. We hebben alle onderzoeken gedaan wat kon, vlokkentest, bloed, genetica. Er kwam niets uit..
helaas nam het vocht toe en was ze net als jullie baby’s niet levensvatbaar. We hebben tot ons grote verdriet de zwangerschap afgebroken. Op 5 feb zijn wij voor het eerst papa en mama geworden van voor ons het mooiste meisje💖
Wat zijn bij jullie de vervolgstappen?
Bij ons ging het in zo erg sneltreinvaart dat ik achteraf misschien meer tijd had moeten nemen.. dat wil ik jullie graag meegeven. Luister naar je hart..
Hele dikke knuffel voor jullie💖❤️
4 jaar geleden
Och lieve meiden, wat vreselijk. Ik kon destijds ook niemand vinden die dit ...
Vreselijk pijnlijk toch allemaal? Ik krijg de hele situatie geen seconde uit m'n hoofd.
Bij ons is het een kwestie van tijd nu tot we de meest pijnlijke beslissing uit ons leven moeten nemen.. vorige week konden we het nog niet.. maar we gaan het ook geen eeuwigheid kunnen uitstellen vrees ik. Bedankt voor je steun ❤
4 jaar geleden
Reactie op SofieLars
Vreselijk pijnlijk toch allemaal? Ik krijg de hele situatie geen seconde ui ...
Heel pijnlijk, nog steeds.. maar inmiddels heb ik de situatie wel geaccepteerd en dan wordt het iets dragelijker.. (wel een langs nasleep, ik heb nog steeds een placentarest in mijn baarmoeder)
Het is echt onmenselijk om voor zo’n keuze te moeten staan, maar weet dat je het voor jullie baby doet.. hele dikke knuffel, denk aan jullie❤️❤️
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op SofieLars
Vreselijk pijnlijk toch allemaal? Ik krijg de hele situatie geen seconde ui ...
Ik heb geen ervaring met hydrops maar ik wil jullie wel heel veel
sterkte wensen! Wij hebben de zwangerschap afgebroken met 19 weken op 7 april. Ons zoontje Riv had trisomie 18 en was volgens de artsen ook niet met het leven verenigbaar. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode en een hele dikke knuffel! 🌹🤍