23 Reacties

3 jaar geleden

Ben met een mutsje begonnen vanavond!

3 jaar geleden

Ik heb een haaksetje gekocht om een beertje te maken. Die waren in de aanbieding bij de Xenos, maar ik hoorde in mijn omgeving al dat er online ook al tutorials te vinden zijn

3 jaar geleden

Hoi, ik heb sinds ik wist dat ik zwanger was, heel veel gemaakt op de naaimachine voor de baby. Dekentjes, babynestje, speendoekjes, broekjes, shirtjes, mutsjes, boxpakjes, hemeltje voor boven het wiegje, slaap/trappelzak. Op de planning staat nog om een Boxkleed te naaien, nog een slaap/trappelzak en nog een boxpakje

3 jaar geleden

Ik ben begonnen met een mobiele van vilt. Het thema is bos. Ik ben pas gisteren begonnen dus ik heb alleen pas wat paddenstoelen gemaakt, maar op de planning staan ook een hertje, een eekhoorntje, en verder nog wat beestjes. Ik kijk vooral op Pinterest naar voorbeelden en patroontjes. Verder ben ik bezig met een speel kleed in de vorm van een blad. Ook heb ik een dekentje gemaakt. Van water dichte stof heb ik een zak genaaid voor vuile wasbare luiers en of kleding die een ongelukje gehad heeft. Hier wil ik er nog een paar van maken, zodat ik deze ook regelmatig kan wassen. Maar ik moet nog even nieuwe ritsen halen hiervoor. Ook heb ik een aantal hydrofiel doeken genaaid van een lap hydrofiel stof. Gewoon langs de lock machine en klaar niets ingewikkelds. Verder heb ik nog een aantal schattige stofjes liggen waar ik nog geen concreet plan voor heb. Onder andere een katoen zonder rek met een ridder en draken print. Iemand hier een leuk idee voor? Kleding heb ik niet genaaid, ik heb zo veel kleding gekregen van mijn zus wiens kinderen er uit gegroeid zijn dat dit echt overbodig was.

3 jaar geleden

Ik heb een punniknaam gemaakt in een ring van droogbloemen voor op dr kamertje

3 jaar geleden

- commode mandjes - diamondpainting - muurschildering - de knopjes van de kast - borduurwerk - alle hydrofiele doeken - boxzak - mobiel Teveel om op de foto te doen🙈

3 jaar geleden

Ik zocht een boekensteun voor alle boeken die ik kreeg van mijn collega's in het kraampakket. Kan alleen nergens iets passends vinden. Dus aan de slag gegaan met de 3d printer en verf. Morgen komen de steunen en kan ik ze afmaken 😊

3 jaar geleden

Een slinger van leuke stofjes! Die kun je dan meegeven als ze uit huis gaan;)

3 jaar geleden

Ik ben zelf niet zo handig. Maar gelukkig mijn moeder wel 🥰 Hier een (konijn) badcape. Mijn zoon heeft dezelfde in het geel en wil hem nog steeds gebruiken als hij uit bad komt.

3 jaar geleden

Twee speenkoorden en wagenspanner met naam

3 jaar geleden

Dekentje 😍

3 jaar geleden

😍

3 jaar geleden

Misschien kan je een skelter lassen

3 jaar geleden

Een paar motivatiedipjes gehad om door te gaan maar d'r knuffel is op tijd af!

3 jaar geleden

Reactie op De Hyena

Misschien kan je een skelter lassen
😂

3 jaar geleden

Baby schoentjes gemaakt 😊

3 jaar geleden

Zag van de week ergens een zelfgemaakte speelkubus voorbij komen, daar wil ik nog aan beginnen. Misschien nog zo'n ballon voor aan de muur? En heb een vlaggenlijn voor op haar kamertje gemaakt (naast dekentjes, hemeltje e.d).

3 jaar geleden

Ik heb een tummy time kleed gemaakt, in de vorm van een waterlelie blad. Het was best veel werk, want de lijnen in het blad heb ik met de hand door gestikt. Mijn naaimachine ging enorm lussen toen ik dit probeerde, omdat de vulling bestaat uit 6 lagen quilt batting. Ik wilde dat het namelijk wel wat massa zou hebben. Zodat het niet te hard en een beetje warm is om op te liggen. Het idee is dat het ook dienst kan doen als deken op de bank. Ook is het best groot, van de bovenste punt naar de onderkant is namelijk anderhalve meter.

3 jaar geleden

Ik maakte een groepje bos diertjes van vilt voor aan een mobiele aan de hand van plaatjes en voorbeelden op Pinterest. Ik ben wel erg blij met hoe ze geworden zijn. 😊 Ik ben inmiddels 40 weken en 2 dagen, dus ik hoop dat het nu snel zo ver is.

3 jaar geleden

Ik heb deze mobiel voor boven het ledikantje zelf in elkaar geknutseld. Uiltje en sterretjes zijn gekocht, regenboogje en pompons zelf gemaakt. 😊