9 Reacties

3 jaar geleden

Misschien voor beide broertjes een zelfde armbandje?

3 jaar geleden

-Zelfde armband of bedel (bedel kan ook op latere leeftijd aan een ketting). - beide een speciaal beeldje voor op de kamer. Wij hadden als neefjes en nichtjes allemaal dezelfde in een andere kleur en gaven we aan elkaar als een 'welkom'. - zilveren spaarpot die voor beide hetzelfde is. Ik zou het een beetje zoeken in iets wat nu al bijzonder is maar waar ze beide later van denken; dat was wel heel bijzonder en tof van mama en papa.

3 jaar geleden

Leuke ideeen hoor! Zet me wel aan het denken. Alleen eigenlijk wilden we de oudste iets geven namens de baby en was het niet onze bedoeling om het cadeau van papa en mama te laten komen. Juist omdat er zoveel aandacht uitgaat naar de baby, denk ik dat iets leuks/liefs vd kleine voor grote broer erg leuk is voor hem.

3 jaar geleden

Wat een leuk idee om de oudste wat aan de baby te laten geven! Dat ga ik nu ook doen. En andersom ook, al weet ik nog niet wat. Hier heb je dus niks aan, maar je hebt me wel aan het brainstormen gezet 馃き

3 jaar geleden

Shirt met grote broer?

3 jaar geleden

Reactie op MoemoeMJ

Wat een leuk idee om de oudste wat aan de baby te laten geven! Dat ga ik nu ...
Haha dat geeft niks. Leuk toch haha! Mocht je wel op ideetjes komen hoor ik ze graag!

3 jaar geleden

Reactie op Teruqui09

Leuke ideeen hoor! Zet me wel aan het denken. Alleen eigenlijk wilden we d ...
Leg het in het wiegje of de cosi bij thuiskomst van de oudste 馃槉. Dan is het alsof de baby het geeft.

3 jaar geleden

Ik kreeg zelf een pop van mijn zusje toen zij geboren was. De pop kreeg van mij ook de naam van mijn zusje en ik deed blijkbaar de hele dag mijn moeder na. Zusje in bad, pop in bad, zusje de fles, pop ook de fles, etc. Ben hier nu ook aan het denken voor mijn zoontje. Is wel nog een stuk kleiner, dus weet niet of dat ook leuk is voor een jongen van 6.

3 jaar geleden

Haha leuk hoor, hij heeft ook al een babypop, een jongetje ook 馃檲 maar wel een leuk idee. Ik de k dat wij hoor een lekker luchtje gaan, van spiderman of batman. Paw patrol vind hij voor kleintjes. Denk dat hij zich wel een stoere grote broer gaat voelen met zo'n cadeautje