7 Reacties

3 jaar geleden

Ik had gister mijn eerste echo met 6+5 en ik heb ook een cyste, maar mijn gyn gaf aan dat dit de eierstok is geweest die een eitje heeft afgegeven en waarvan ik zwanger ben gebleven. Deze blijft en wordt een soort cyste die progesteron afscheid zegmaar. Het is dus wel nodig begreep ik , maar zo vanzelf weg moeten gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Sammm1009

Ik had gister mijn eerste echo met 6+5 en ik heb ook een cyste, maar mijn g ...
Dankje fijn dat niet alleen ben. Hoop dat u er geen last van heeft een prachtige echo hebt gehad.
Ik heb vorig jaar een cyste op mijn rechter eierstok gehad. Deze was zo groot (sinaasappel) dat ze bang waren dat mijn eierstok zou kantelen en afsterven dus ik ben er toen direct aan geopereerd. Ging heel vlot met een kijkoperatie. Maar ze zei wel dat als ik er gene last van had gehad en hij niet zo groot was, hij rustig had kunnen blijven zitten

3 jaar geleden

Reactie op Mama van 3 oh nee toch 4 馃

Ik heb vorig jaar een cyste op mijn rechter eierstok gehad. Deze was zo gro ...
Ja heb 2 jaar terug ook een laten weghalen alleen nu tijdens de zwangerschap kan het niet kennelijk omdat ze hormonen geven. En helaas heb er nu 2. Maar wat je zegt hoop dat ze langzaam wegtrekken

3 jaar geleden

Sinds m'n eerste IUI behandeling heb ik er eentje in m'n linkereierstok zitten, waar inmiddels wat oud bloed in is gaan zitten. Heb er weinig last van, maar bij de eerste eicelpunctie kreeg ik antibiotica, voor het geval ze per ongeluk de cyste zouden aanprikken en het bloed vrij zou komen & infecteren. Gelukkig niet gebeurd.

3 jaar geleden

Reactie op Mama van 3 oh nee toch 4 馃

Ik heb vorig jaar een cyste op mijn rechter eierstok gehad. Deze was zo gro ...
Bij mij precies hetzelfde. Tegen mij zeiden ze dat ze onder de 5cm doorsnede ze nog lieten zitten als je er geen last van had. Die van mij was 7cm dus kon er uit. Operatie is prima, had alleen erg last van t gas waar ze je mee opblazen.

Reactie op HierIsNova

Bij mij precies hetzelfde. Tegen mij zeiden ze dat ze onder de 5cm doorsned ...
Omg!! Jaaaa dat zou ik bijna vergeten, wist niet wat me overkwam in de avond toen ik weer thuis was 馃槶