Momenteel lig ik in scheiding en heb 3kids. Momenteel verblijven we nog 1 woning wat al erg zwaar is en geregeld conflicten oplevert. Beide krijgen we hulp vanuit stichting die begeleiding geeft met knelpunten. Deze maand krijg ik de sleutel van de woning voor mij en de kids. Gister kwam deels t onderwerp voeding te spraken. De jongste is 14mnd en krijg nog gekolfde borstvoeding 2 flesjes en tussendoor drink die soms nog een slok bij me als troost. Vader weigert dit straks voort te zetten en ga hem alleen maar melk vast voeding en ander drinksoort geven. Hij denk overal te makkelijk overna. Als voorbeeld wilde die gister flesjes afwassen met de normale afwasborstel waarop ik aangaf er is een flessenborstel, zijn verschillende soorten vetten. Hij vind dat bullsh.t want het zijn allemaal dezelfde vetsoorten (kookvet en moedermelkvet) Hij kijk nu amper naar de kinderen om. Hij wilt ze om het weekend ik wil een zorgregeling omdat die er niet naar omkijk. Dit lig ook al bij me advocaat want de situatie hier is echt schrijnend tot janken aan toe.
Wie heeft tips/raad om t iets gemakkelijker voor me te maken de komende weken.